vineri, 25 decembrie 2009

Uneori mi'e greata


Uite. E Craciunul. Super! De Craciun se dau si se primesc cadou. Perfect!
Tanjeam dupa o carte ,,Gazda" de Stephenie Meyer. Acum o citesc. O am deschisa pe birou.
Ma face sa ma gandesc la personajul principal Wanda/Melanie [difera de la pagina la pagina]. E un extraterestru cum i'am zice noi. Si tresar cand ma gandesc Oooo frate! Tipa asta a colindat vreo 7 planete. Super tare frate! La naiba.
Cand relaizez ca suntem niste chestii mici si neinsemnate in universul asta si ca, acolo undeva, departe, se afla cate un papusar pentru fiecare din noi ma apuca groaza. Ma gandesc ca, asa cum zice autoarea, suntem una dintre cele mai crude specii, dar si printre cele mai compleze. Avem sentimente si totusi suntem capabili de violenta. Ne uram unii pe altii, crimele sunt la ordinea zilei, dusmania e peste tot. Si asa incep sa ma oftic si sa imi vina sa'mi bag unghia'n gat de ciuda.
Altminteri avem fite si sunte ,,verzi". Nu poluam, vorbim frumos si stam 7 ani acasa. Ca daca nu, nu ai ,,cei 7 ani de'acasa''. Nu ca ne'ar fi rpea rusine cand o babuta tacanita ne zice ca nu suntem bine crescuti.
Ne numim vedete daca aparem la TV facandu'ne de ras, cat mai dezbracati si cat mai zambitori. De parca viata ta e perfecta.
La naiba cu animelele. Doare sunt... animale. Le lovim si le adresam cuvinte urate. Nu sunt un fan inrait a cateilor dar sunt nu pot sa ii urasc. Sunt pur sis implu speriata de ei.
Imi e pur si simplu greata uneori de noi. De mine.

5 comentarii:

nakudo spunea...

eu recunosc ca m-au dat de sase ani la scoala poate de asta is defecta...da santem minunati..toti..nu facem caca,nu distrugem,nu nu,nu...nu...niste ingerasi toti:)

Ana Gabriela spunea...

draga mea Andreea...adevarat ca uneori ne intrecem in mojicii...dar gandeste-te ca macar de Craciun lumea ar fi mai buna..chiar daca nu e...ramane speranta...fiindca un strop de speranta ne ajuta sa luptam si sa supravietuim...am vazut chiar azi-dimineata un film cu o tipa care nu credea nici in Mos Craciun nici in mic...era de tip realista...nu avea vise, nici sperante...era ca un robot viu...si ce rost e sa traiesti fara un vis, fara un strop de magie si de speranta care ne tine in viata! hai mai bine sa...SMILE!

BeBe^^ spunea...

Ce mash bucura sa nu mai stau si eu anii care au ramas la scoala. Macar sa mor de moarte buna nu din cauza stresului. :)) Da Nakudo noi?! Ingerasi cu coarne. :))

BeBe^^ spunea...

Raza de soare cand e Decembrie si sunt cu Moralul la pamant inca am speranta ca Mos Craciun o sa vina si o sa le dea cate un sut in fund celor care ma calca pe creier. Dar e OK ca anu asta n'am mai avut nevoie de el.

nakudo spunea...

coarne divine..ce cretin suna:))

Trimiteți un comentariu