luni, 7 mai 2012

Postari nefinalizate - part. 2


20.11.2009
Imi place sa enervez oamenii. De fapt... e impropriu spus ,,imi place".
Nu o fac cu intentie dar o fac si sunt constienta. Si ei bine... nu incerc sa ma schimb. Stii... unele postari de pe blog [majoritatea] ascund copilul din mine. Nimeni nu stie cam cum sunt eu de obicei.
Uite. Ti-am zis ca am fost foarte fericita cand a fost cald zilele trecute, ca aveam impresia ca o sa imi pierd privirea in norii aceeia albastri, ca ma jucam cu razele de soare. Dar nu ti-am spus ca tipetele mele au calcat-o pe nervi pe Anna, ca zambetele au exasperat-o pe Alexandra, ca exclamatiile mele soptite au tampit-o pe Sabina. Nu ti-am spus ca aproape bocesc de ciuda, ca am vazut o cioara sinucigasa si ca ma sperie cainii. Nu stii ca am ochii caprui si parul saten [mult mai inchis la radacini], ca am parul cret si...


22.11.2009
Vreau sa stau in soare. Azi e soare afara. Vreau sa ies si sa ma las inundata de caldura lui. Vreau ca razele sa se joace pe chipul meu si sa imi intre in ochi. Vreau sa ma uit la soare fara nici o jena, sa il privesc...

22.11.2009
Ca de obicei merg pe acelasi drum care pare mai lung azi. Acum nu te-am mai vazut prin imprejurimi, nu mi-ai mai sarutat prieteneste obrazul cu buzele reci si nu ai mai facut glume ca sa para drumul mai scurt. De asta drumul in dimineata asta e infinit mai lung.
Oftez si, cu aceeasi melodie care urla in castile mele in fiecare dimineata imi continui drumul.
Speram din tot sufletul sa te vad in dimineata asta, sa iti spun ce simt. Azi aveam curaj. Statusem o noapte intreaga sa ma gandesc ce as putea spune. De fapt... stiam ce voiam sa spun... nu stiam cum.
Cand trecusem cu mult de locul unde se intersectau drumurile noastre de obicei, te-am simtit in spatele meu. Mi-ai luat o casca de pe ureche, m-ai pupat pe obraz si ai inceput sa imi soptesti la ureche cantecul pe care il ascultam. Era acelasi din fiecare dimineata.
Am tresarit bucuroasa si in acelasi timp mahnita. stiam ca acum curajul meu se risipise.
Am inceput sa stam la taclale si dupa fata pe care o aveai mi-am dat seama ca esti in urma cu somnul si in dimineata asta abia ai reusit sa deschizi ochii.
Esti ca un copil mic. Dormi mananci si tipi. Ca altceva...

27.11.2009

Uitate bine la ea. Priveste-o in ochi si citeste ceea ce se vede in ei. E ca o carte deschisa in fata ta. E in stare sa iti ofere orice dar tu... tu esti orb. Tu nu o vezi, tu nu tii la ea asa cum ea tine la tine. Tu nu poti sa te oferi cu desavarsire unei fete. Nu nu. Tu nu o iubesti doar pe ea. Tu le iubesti pe toate. Nu te poti abtine. Asa ai fost invatat de mic.
Tu nu ii poti spune doar ei ca o iubesti...




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu