luni, 18 ianuarie 2010

Play-ground pentru adolescenti... sau I did it Again^^


Si dupa ce o sa cititi asta sunt sigura ca o sa incepeti sa ma bazaiti la cap ca sunt o fata nepoliticoasa, rea si a dreaq. Pai... in mare parte sunt si rea, si a dreacu' si nepoliticoasa. Da' doar din cand in cand. Recunosc.
Hai sa va explic. O sa comentez un articol, sau altfel zis ARTICOLUL. Sunt cateva randuri scrise de o fata. Eu ii zis Godzilla, prietenii ei se limiteaza la Roxana [probabil din respect]. Cu ea... nu am nimic personal. Doar ca falsitatea ei si simplul fapt ca se crede superioara ma calca pe nervi. Ma calca pe nervi foarte tare. Si dupa ce o sa postez asta probabil o sa am probleme, probabil o sa incepe sa comenteze pe langa mine, sa dea ochii peste cap si sa puna pe nu stiu cine sa ma bata. Doi bani nu dau pe un comportament de genu'. Ea nu ma inghite, eu nu o inghit. Nu suntem compatibile sau ceva de genu'.
Titlul articolului e ala de sus Play-ground pentru adolescenti... Da' Play-ground pentru mamaia, tataia, stra-strabunicu' nu face nici naiba.
Ce e scris cu italic e... stilul ei.

Ce daca nu sunt o fire expansiva, vulcanica? Chiar asa. Si ce daca? Stiu, nu respect rigorile unui adolescent ,,cool". Ne bucuram ca nu esti schizofrenica. E un lucru de apreciat. Bun! Stiu. Da' nu trebe sa te rastesti la mine. Vreau un loc unde sa ies, unde sa nu ma ciocnesc de mame cu carucioare, persoane ce iau masa in oras sau tineri ce incearca aburi de alcool. Sa mor daca am inteles'o p'asta cu aburii. As vrea un loc unde sa nu fiu aratata cu degetul pentru ca nu pun pret pe ambalaj, unde sa ascult ceva care sa ma calmeze dupa o perioada agitata, sa gasesc persoane cu aceleasi interese cu mine, sa citesc o carte buna in timp ce savurez o cafea, intr-o zi ploioasa. Foarte bine. Cam ce reiese din asta: ca nu iti plac bebelusii [faza cu carucioarele, de parca toate fumeile raman gravide in acelasi timp si apoi umbla cu carucioarele ca atunci cand vin pasarile calatoare. Toate in acelasi timp.], ca tu nu ai pus gura pe alcool si eu stiu sigur ca ai facut panarama de curand din cauza unui pahar de bere, ca tu nu pui pret pe ambalaj [pe ambalaju' cui?!], ca saraca de tine esti atat de agitata si frustrata ca nu mai gasesti lalaite de'alea decat pe YouTube, ca pur si simplu nu ai gasit un prieten sau doi [si pentru asta Monica ar trebui sa se simta jignita pentru ca, chipurile, tu Monica si Oana BFF. Si Monica era chiat o persoana de treaba.] si faza cu cartea nu'si are locu' pentru ca HELLOOO! poti sa citesti si ca bei cat si ce vrei acasa, stand intinsa pe canapea si cand ploua si cand e soare. Sa fie asa [Deci nu altfel] o biblioteca cu mese inauntru, unde sa ma intalnesc cu adolescenti care sa deseneze in timp ce consulta o carte de specialitate, o sectie de mediateca, unde sa poti asculta un nou album [Poti sa il asculti linistita acasa ca nu baga nici naiba bani in CD-urile tale.] un loc in care ar veni oameni ce isi gasesc refugiul in tacere, acei oameni ce beau la sfarsit de zi o cana de ceai verde. [OOOOK. O sa vedeti putin mai incolo ca se contrazice. Dar tineti minte faza cu tacerea].
Pun alineat acum ca ea nu a auzit de asta. Poate ar fi o invitatie la cultura, la socializare si la persoane cu aceleasi interese. Sau poate nu. Iti spun eu ca cine nu a pus mana pe o carte [sau pe o cana de ceai verde] nu o sa puna nici de acum inainte. Despre ceea ce vorbesc eu, o combinatie intre o cafenea si o biblioteca, exista! Da?! Si eu credeam ca stiu toate librariile din Braila. Datorita persoanelor ce resping aceasta idee considerand-o invechita si fara sens, ea nu este popularizata [Oooo. Te'ai prins cum merge treaba] reducand sansele unor adolescenti la integrare in societate. [Eu inteleg ca te simti complexata si alte de'alea, dar ziceai ca vrei sa citesti ceva in liniste. Cum naiba te mai integrezi tu in societate cand stai si citesti. Ca daca te deranjeaza cineva cred ca i'ai sari in cap daca ai fi la cel mai dragut paragraf din toata cartea, nu cred ca ai incepe sa il intrebi cum il cheama si daca vreau sa se integreze cu tine]. Nu trebuie sa ne purtam fata de acestia etichetandu-i niste oameni de rangul doi [Nu ca ar avea si sens ce zici tu acolo], cum sunt probabil considerati de cei ,,populari" [Stiu ca aici te-ai referit la noi, adica la mine si ,,populara" mea gasca], ci trebuie sa intelegem ca au o fire mai introvertita si ca au nevoie de un loc al lor. Aici incepi sa aberezi. Nu mai are nici o legatura cu biblioteca ta minune si cu carti rezistente la apa. Pe bune.

FINISH!

P.S. Nu te credem, de rangul doi, pur si simplu prea scarba ca sa te bagam in seama.

Acum va las pe voi sa comentati, sa ziceti ce vreti, puteti sa nu cititi daca aveti impresia ca nu e drept pentru Roxana [Sa zica mersi ca nu i-am trecut tot numele SI numarul de telefon]. Pana una alta, See ya!

59 comentarii:

Ana spunea...

FOARTE TAREEE :)))

nakudo spunea...

fata hai eu am murit si mi-e rau..de ras bineinteles si de plans..de ce pana mea nu se bucura de varsta?de traire...?chestia cu fatarnicia devine tot mai frecvanta..poate omul e doar complexat si pareaza prin vorbe de astea de duh...in ghilimele...chiar nu ai nr de telefoon?:)ma uit ca sare de la una la atul si se contrazice ea pe ea..sracul kafka ar fi murit de indigestie citind-o sau ascultand-o..apoi gasca mea e gasca mea si comparativ cu altele va fi mereu cea mai tare..iar chestia cu dreptatea?ce e dreptatea smile?eu doar admir sinceritatea si spontaneitatea ta.apoi adolescenta inseamna razavratire..de ce sa nu fie traita?sa o integram unde?in duzina de minciuni si ipocrizii a maturilor?nu bre..lasa sufletul sa zburde sa cerceteze...sa se supere daca e cazul ca multe sant nedrepte..drept vorbind conform filozofiei desenol animate de pe cartoon...fata asta e doar o tocilara...si am fost un adult rau...:))imi pare rau dar drumul spre iad e pavat numa cu intentii bune

BeBe^^ spunea...

:)) Nakudo... Nu stiu, acum o sa incepeti sa ziceti ca acum o dau invers si ca simint de ingheata apele. Da' sa'mi bag piciaorele de n'am incercat acum vreun an juma sa o inteleg. Bagamiash ca trecusem prin niste luni de tot kktu SI NU AM PUTUT. Deci... m'am chinuit. :)) Prietena mea in schimb a reusit. :)) Da tot eu is THE BEST =)) Tot eu am avut dreptate.:)) Da' ma rog. :))

Alexiss spunea...

tin sa menionez ca fac cu mandrie parte din gasca ''populara''!peace,bitches!;)

BeBe^^ spunea...

>:) Ooooo da :))

Sabina. spunea...

MAXIM am spus ! :))

BeBe^^ spunea...

Maxim i'am dat. =))

Ana Gabriela spunea...

ce sa-ti zic...a luat-o un pic pe aratura...prea fantezista compunerea:)) dar nu merita nici chiar asa sanctionata:)) nu ai avut deloc mila de ea...totusi tare faza cu biblioteca: "Si eu care credeam ca stiu toate bibliotecile din Braila..." :)) mai astept ture de ras:))

Anonim spunea...

"toate bibliotecile din Braila" ? tocilara lu' mama ia'ti o pauza ca esti penibila cu comentariile alea sincer ..ia'ti o vacanta citeste o carte..sau ma scuzi..te futi prea mult ca sa fi invatat vreodata sa citesti ? /:)

Anonim spunea...

"casa" "acasa" ..frate da' numai asta aud de la tine...=> tu numai in casa traiesti; nu iesi afara stai ca un mos turbat in scaunul lui sau cu spui tu " pe canapea" ..deci => ca tipa care a scris articolul e mai umblata in lume decat tine si dragutza..nu e nevoie sa iti exprimi gelozia prin comments ..fa'ti curaj sa iesi din casa :)) cu tot cu gasca ta [ adica cu familia de sobolani care sta la tine in pat] ..sau iti vin clientii acasa direct ? cum e cu latexul ala ? se muleaza mijto ?:))

BeBe^^ spunea...

Alooo. Fetita/Baietelu' ar fi foarte dragut din aprtea ta daca ai cenzura putin ce spui tu pe acolo. Eram sigura ca o sa se trezeasca si unu' care sa comenteze in plus. Copchii frustrati.
P.S. Daca chiar te mananca curiozitatea, poti sa vii la mine sa vezi cum se muleaza latexu'.

... spunea...

super tare comentariile si pt pizdele care pun anonim si o lauda pa fetisoara aia complexata de pula care a scris articolu mesaju e " centura va asteapta cu drag ". nu cred ca ele stiu sa citeasca. ma mir cum pot ele sa se trezeasca dimineata si sa se uite in oglinda si yo daca as fi in locu lor as fi frustrat iar roxanika nu e umblata decat de la intersectia centura braila cu buzaului la cel mai apropiat motel. nu cred ca dormitorul are vreo leg cu vreo biblioteca iar cartile cu ce se gaseste in sex shop. cred ca roxana are pula, de o pupa monika si cu oana cu atata placere. nici ultimul distrus n-o fute pa roxana. s-ar pisa pa el de ras si s-ar caca pa ea. p-asta o plimbi in zgarda cu punga pa fata. ce face roxana cu pula nu face zorro cu sabia.

BeBe^^ spunea...

=)) Oki. Si ziceau astea pe aici ca eu i'am dat maxim. Tu cu siguranta esti mai tare. :))

dublu x spunea...

"Ea e Roxana, si-i place viata de liceu
O face peste tot, nu iarta nici un wc.
Baietii stiu ca ea nu-i lasa la greu
Ca Roxana e dulce si o suge ca pe jeleu "

Arssura - Roxana

BlaBlaBla spunea...

MOR deci mor!
e prea tare postarea.
Roxana asta are aere de mimoza pudica dar cand vine vorba de pulaa..hop!prima!
dupa ea s-a inventat chiar si un nou proverb "la puli inainte ,la sloboz inapooi"
chiar si o noua jucarie! se cheama "Roxana's mouthdick!".este exact ca o suzeda doar ca se leaga de cap cu o banda elastica.suzeta contine o pula de 21,7 cm,asa,cum ii plac roxanei.
Visul ei a devenit realitate!
mi se face sila cand citesc randurile acelea pline de "aere" de perfectiune,de falsitate.cum poti sa aberezi atat doar ca sa arati ca ai "sange-n coaie"?! mai fetita,vad ca trebuie sa le intinzi O MANA de ajutor onanistilor,poate asa scapi de stres si nici nu trebuie sa mai vizitezi biblioteca.
nici n-o sa te mai gandesti la idei de socializare,o sa ai cu cine socializa,vei deveni cautata cat ai zice "ling pula ca nesatula".
nu ca n-ai fi incercat.
si ca sa inchei,esti obsedata dupa pula cum sunt copii dupa Pokemon.
si nu,nu cenzurez.orice as face tot nu cobor la nivelul prietenelor ei.si cu cenzura si fara.

Anonim spunea...

u..chill..cam multe specificari de "puli" p'aicea..le cunoasteti prea bine si vreti sa va laudati ?

Anonim spunea...

roxana e fitzoasa si stresanta...dar..nu e curva :|

BlaBlaBla spunea...

nu,doar vroiam sa subliniez ceea ce ii place roxanei,admiratie din partea masculilor.
roxana e de toate.

... spunea...

n-ai de unde sa stii ce zace in fetita asta. yo o stiu. fatza ei, pe langa faptu ca cere pumni, mai cere si pula. nu-i mai luati apararea, lasatio moarta; inteleg ca santeti elevele/discipolii ei dar pupincurismul strica. daca mai aveti de comentat, va fut direct in cur. n-o mai lingeti pa roxana acolo ca pupati in pula juma' de braila. cand fetita aia va pupa pe obraz, imaginati-va ca juma' din braila va da cu pula peste fata.
ma bucur ca aveti ceva in comun. va place pula. pacat ca roxana va e superioara.

Anonim spunea...

"Play-ground pentru adolescenti"...ok!ai inceput bine...mai departe.hmm crede-ma chiar nu te pricepi.sugestie:daca nu esti destul de iesita in lume si iti petreci timpul prin casa neavand ce face incearca sa te uiti la desene animate sau ceva de genu si lasa comentariile,chiar nu e de tine.e patetic! "See ya".

BeBe^^ spunea...

Ok. Postarea are deja ceva timp de cand a fost publicata. Inteleg ca unii sunteti frustrati si unii ma injurati sau ma barfiti pe la toate colturile. Dar va rog frumos nu mai injurati. Sau cenzurati. Sau faceti ceva. Pe viitor o sa sterg comentariile indecente. Nu pe cele date deja. Toate au ceva pervers.
Asa.
In alta ordine de idei.
Nu am facuto pe Roxana curva. Pur si simplu imi e antipatica. Daca inca esti prea inapoiat ca sa intelegi ce scriu aici vezi ca ai un X mic si rosu in colt. Da Click pe el. Spre binele tuturor.
Va sunt recunoscatoare ca imi cititi... postarea. Si v'ash si raspunde daca as sti cine sunteti. Ca e prea derutant sa scriu Anonim 1, Anonim 2, Anonim 3 etc.

Multumesc anticipat.

nakudo spunea...

sraga smile e interzisa sexualitatea?ca am citit un comentariu mai sus,cand te apuci de yoga si devii ascet sa ne anunti...ce frustrati..sa mor..de ras..stai sa mai citesc..ai taranci intelectuale..proaste si fara demnitate sub fatade acolo la scoala...ia sa mai citesc..:))

nakudo spunea...

nu stiu de ce postarea ta miezoasa a luat o intorsatura sexuala..se pare ca pentru multi la asta se reduce tot..apoi eu cred ca vorbeai despre ea ca de o curva sufleteste si mental...nu fizic...ca pana la urma fiecare i-o suge cui vrea si si-o trage cu cine vrea...mai smile...chiar provii din medii de sobolani?:))de ce nu iesi si tu sa fii o nenorocita inculta,cu tate mari care reduce totul la fizic?te imbratisez cu drag...ti-as zice da-i in ma-sa da nici macar atat nu merita....

Alexiss spunea...

sincer imi pare rau ca am avut odata ca porecla „Anonim”.voi aveti probleme grave la bibilica...si inca ceva...macar andreea a avut curajul sa se ia de roxana pe fata...fata de altii care folosesc anonim sa-si exprime parerile...daca ai ceva de zis zi pe fata nu pe „nevazute”.Asta dovedeste educatia,cultura si curajul celor care au scris porcariile de mai sus. Ati deviat cu mult de la discutie;)

Alexiss spunea...

bah complexatelor[vb aia:stergatoare de parbriz cu anexe de mopuri ce sunteti] andreea a citit mai mult decat ati vazut voi ,incultelor, carti in librarii;)

BeBe^^ spunea...

Oh Alexandra. :)) Exagerezi in durerea mea. :))

Sabina. spunea...

ba, Andreea:)).
Alexandra are dreptate, si la faza asta are tot respectu' meu. Ai citit mai multe carti decat au citit ele la un loc. ;)

mesaj pt cele care nu sunt de acord cu ce a scris Andreea: hai nu va mai cacati atata pe voi.

Alexiss spunea...

io acuma mi-am dat seama dc au scris alea cu anonim...ma invidiaza si vor sa fie ca mine=))

BeBe^^ spunea...

O da, Bine. M'ati lasat fara replica. Dar oricum... faza cu cartile e exagerata. :-?

nakudo spunea...

anonim-neanonim..clar va invidiaza ..voi aveti ceva ce foarte multe femei nu au...frumusete..cultura..inteligenta..inima..bunatate...sa lasam femeile la stadiu de papusele gonflabile ..cand li se lasa sanii s-a terminat cu ele

R spunea...

Well...Parerea mea: fetita scrie bine...Pacat ca sunt aceleasi idei fixe pe care le vad in toate cartile, ziarele, televizoarele etc...Pacat, mare pacat pentru prostii aia care s-au omorat la Revolutie ca (virgula) conceptia asupra vietii a ramas aceeasi:))"Comunisti, si copii de viermi comunisti" cum zicea cineva. Pacat de domnisoara, poate daca avea niste idei inovatoare nu ajungea sa fie criticata aici:)


A..si draga Roxana, daca citesti posturile te informez ca ceaiul verde este folosit cand esti constipat. Adica te ajuta la digestie. Adica provoaca diaree(ma scuzati daca va provoc scarba) Sa inteleg ca tie iti face placere sa-l vizitezi pe Domnul WC din 3 in 3 ore?(cam la intervalul asta de timp are loc efectul)

R spunea...

Am mai recitit inca o data postarea...As mai adauga
1)Alcoolul se consuma rece...nu fierbinte, deci nu are cum sa scoata aburi
2)Ar trebui sa accepti ca traiesti intr-o societate. nici mie nu-mi place ca orice ratat are masina, dar asta e. Poate nici lui nu-i place fata mea. sau fata ta. sau fata oricui si isi doreste sa disparem...
3)De acord cu "cluburile astea" dar...traiesti in Romania:))
4)well...nu te cunosc dar din vorbele tale suferi de americanizare:))

Badea spunea...

Deci postul acesta reprezinta culmea ipocriziei.Daca aveti o problema cu fata asta nu mai bine ii spuneti in fata?Nu va mai dati mari/mare pe internet ca dauneaza grav neuronului fostru care oricum a depasit data de expiratie,ar trebui sa il dati la programu R.A.B.L.A

BeBe^^ spunea...

A... Nimeni nu are nimic personal cu ea. Sau ma rog. Eu nu am nimic personal cu tipa asta. Pur si simplu are un caracter libidinos care nu imi permite sa o inghit.
Si tu incearca sa nu mai jicnesti ca nu esti pe proprietate lu mama'ta mare. Undeva mai sus am spus ca orice comentariu nepotrivit va fi sters. Asa ca te rog frumos.

P.S. Acolo unde ai spus tu... cred ca e ,,data de expirare" sau ,,data expirarii".

Omul de nicaieri spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Badea spunea...

Sa inteleg ca inca nu ati invatat metafora la scoala.Si nu inteleg ce aveti cu fata , fiecare are voie sa aibe ideile si parerile lui.Se numeste Libertatea Gandirii.

BeBe^^ spunea...

Si daca tot e vorba de Libertatea Gandirii de ce nu ne e permis sa ne exprimam parerile? :-?? Uite. Am facut asta aici si juma' de natiune mi'a sarit in cap. Acum de ce nu mai e vorba dde Libertatea Gandirii?

Omul de nicaieri spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Omul de nicaieri spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Mi se pare interesanta atitudinea de persoane rebele a unor tinere si tineri care nu au invatat inca sa se stearga singuri(e) la fund, cu privire la opiniile unei persoane oarecare.
Am gasit intamplator acest blog si citint cateva dintre randurile autorului am inteles ca este o persoana frustrata ce are inca probleme grave de exprimare (de unde trag concluzia ca esti clasa a 4-a sau a 5-a).
Observ dorinta ta infantila de razbunare dar asa cum stii probabil,razbunarea e arma prostului.Sunt convins ca cei ce au comentat articolul nu au vazut nici o data libraria Carturesti, Vasiliada, Diverta si multe altele care exista in Bucuresti si in alte orase mari.
Se obeserva totala ta lipsa de impartialitate si replica "nu am nimic personal cu ea" cred ca mai tine doar la copiii de gradinita. Eu personal nu numesc o persoana cu care nu am nimic "Godzilla"(dar ce stiu eu poate asa te alinta pe tine parintii).
Sper sa nu plangi cand vei citi commentul meu.(sa stii ca Mos Craciun nu exista).
Sa stii ca pentru afirmatiile pe care le-ai facut ai putea primi o amenda destul de urata pentru care parintii tai te-ar inchide vreo luna in camera ta fara acces la Cartoon Network.
Am o curiozitate. Ce varsta ai?

Sper sa imi raspunzi la comment.

Catalina Panoiu
Baroul Bucuresti

BeBe^^ spunea...

Buna Catalina. Sincer :-? Nu m'am mai uitat de mult la Cartoon Network dar probabil ca, tot sunt in vacanta, o sa dau si pe acolo.
Mi'ar fi facut mare placere daca ai mai fi incercat sa citesti si altceva de pe acest blog. Nu sunt opere de arta dar sunt ale mele.
Te informez ca nu sunt clasa a 4-a sau a 5-a. :)) Nici majora nu sunt.
Atat timp cat... nu ma cunosti, nu stii ce fel de persoana sunt, te rog sa lasi de'oparte Frazele ca ,,Mi se pare interesanta atitudinea de persoane rebele a unor tinere si tineri care nu au invatat inca sa se stearga singuri(e) la fund, cu privire la opiniile unei persoane oarecare.''
Cand tu erai copil, o scolarita, spune'mi ca nu ai tachinat pe nimeni si eu imi sterg blogul cu totul. Tu chiar erai rpietena cu toata lumea?!
Uite... Nu sunt genul care da in cap cui spune ceva. Poate ca ai dreptate: sunt un copil care se uita cu draga inima la desene, care citeste la fel de mult, care iubeste ciocolata si multe altele.
Spune'mi te rog care au fost greselile de exprimare ca sa le pot corecta. Eu inca nu le'am observat.
Si... stii... Nu m'am razbunat. Dar lupt cu ce arme am la dispozitie.
Uite. Ti'am raspuns la comment.
B-Bye!

P.S. Eu cred in Mos Craciun asa cum crezi tu ca sunt o frustrata.

Anonim spunea...

Pentru ca mi-a atras atentia in mod deosebit acest articol si deoarece observ ca atitudinea ce reiese din raspunsul tau nu este una care sa ma faca sa inteleg ca pe viitor vei avea un comportament social adecvat fata de semenii tai am formulat o plangere catre centrul Safernet.ro. In urma analizei reclamatiei mele si a motivarii in fapt si in drept a activitatii desfasurata de tine urmeaza sa fii contactata de Inspectoratul Jdetean de Politie care te are in circumscriptie sau in circumscriptia caruia se afla furnizorul tau de internet.Acesta este un extras din regulamentul institutiei care cuprinde setul de infractiuni pe care acestia le cerceteaza : « Materialele dăunătoare/periculoase pentru copii sunt cele care îi pot leza pe aceştia, fără a fi în mod obligatoriu considerate ilegale de normele legislative în vigoare …
materiale care implică nuditate;
• materiale cu şcene de violentă (ex. atacuri, violuri, ranire de fiinţe umane sau animale, tortură, omoruri etc);
• materiale care utilizează un limbaj vulgar (profanări, înjurături, vulgarităţi, obscenităţi);
• materiale potenţial periculoase (descrierea şi utilizarea ţigărilor, alcoolului, drogurilor, armelor, jocuri de noroc);
• materiale cu alte conţinuturi care pot reprezenta un exemplu rău pentru copii (care învaţă sau încurajează copiii să aiba acţiuni periculoase sau să imite un comportament periculos);
• materiale al caror conţinut poate de induce sentimente frică, intimidare, oroare sau teroare psihologică;
• materiale care prezintă incitarea sau prezentarea discriminarii sau vătămării împotriva oricărui individ sau grup bazate pe considerente de vârsta, orientare sexuală, etnice, religioase sau de naţionalitate.
Pentru a analiza in continuare normele metodologice de actionare a institutiei iti atasez un link catre pagina lor de internet : http://www.safernet.ro/proceduri.html.
Nu te obosi sa stergi ceva pentru a ascunde probele ce te-ar putea incrimina deoare a fost trimis si codul sursa al blogului tau.(daca dai click dreapta pe blog si dai view source o sa vezi ce vreau sa zic).
Sper ca ai peste 14 ani (asta e varsta de la care apare raspnderea penala). Art. 99 Cod Penal alin. 2.
Pentru a-ti intelege mai bine faptele consulta Codul Penal. Nu dau consultatii gratuite.
Am uitat sa precizez ca sunt pasionata de Protectia Internationala a Drepturilor Omului, pe care in mod clar nu le respecti.
Catalina

BeBe^^ spunea...

Mda. Catalina, sincer acum, ai mai citit si altceva de pe aici inainte sa te dai erou? Pe bune esti ca un copil. De ce nu s'a sesizat fata asta singura?! Nu prea inteleg care e problema. Nu am dat nume, nu am dat adresa sau poze. Cu ce am gresit?! E interzis sa iti exprimi opinia?!
Dar ma rog. Nu ma deranjeaza ca ai facut o plangere la Safenet.ro, ci ca m'ai judecat dupa o singura postare.
Oircum, sa stii ca nu sunt chiar atat de scorpie cum reiese de aici.
Paste Fericit si tie, Catalina!

Anonim spunea...

Imi pare foarte rau draga mea dar nimeni nu e indreptatit sa se abata de la rigorile legii.
Sa stii ca suntem egali intre noi iar cei ce au si alte preocupari decat ale tale nu trebuiesc ostracizati.
Ii anunt pe aceasta cale pe cititorii tai dar mai ales pe cei care considera ca ceaiul verde este pentru anumite disfunctii digestive, ca exista multiple sortimente ce se pot utiliza ca inlocuitor la clasicele sucuri sau bauturi alcoolice.
Iti sugerez sa consulti in acest sens si site-ul ceainariei Green Tea din Bucuresti(http://www.greentea.ro/) unde vei gasi diverse sortimente de ceaiuri.
Te anunt ca este unul dintre cele mai ravnite locuri din Bucuresti de catre cei ce doresc sa asculte altceva decat muzica house si sa se delecteze cu o lectura buna.
Personal a trebuit sa fac o rezervare cu o saptamana inainte de data la care doream sa merg deoarece este tot timpul ocupat.
Sa stii ca este foarte greu sa te detasezi de spiritul gregar si sa iti formezi propria personalitate iar cei ce au alte opinii sau alti sil de viata trebuiesc apreciati pentru curaj.
Original nu inseamna sa te tunzi ca toti cei din generatia ta sau sa faci ce fac toti cei de o varsta cu tine.Nu esti mai « populara » daca adopti o atitudine ofensiva fata de cei din jurul tau. Poate ar trebui sa alegi un model (mie imi place Nelson Mandela) si sa incerci sa il intelegi si de ce nu, sa devii ca el.
Sa stii ca razbunarea e arma prostului si iti atreage uneori consecinte pe care tu urmeaza sa le traiesti.
Cat despre celelate articole ale, mi se par scrise cu falsitate si unele dintre ele nu cred ca au fost scrise in urma unor experiente perosonale.
Spor in ceea ce faci.
Cel mai frumos lucru de Sfintele Sarbatori de Pasti e sa le faci altora viata mai frumoasa.(dar trebuie sa mai si merite)
Paste Fericit .
Catalina

BeBe^^ spunea...

Nu sunt prea bucuroasa ca iti par articolele mele false dar ma rog. Oricum, ai pornit de la ideea ca sunt un copil frustrat si ca vai de mine asa ca nu ma puteam astepta la altceva.
Oircum, nu te lua tot de mine pentru faza cu ceaiul verde ca eu nu am zis nimic despre ce functii are sau nu are.
Si incearca sa mai iei o pauza cu amenintarile si alea alea ca daca stau sa citesc toate legile si daca ma gandesc bine s'ar putea sa incalci si tu una, doua, trei, patru...
Esti o draguta.

P.S. Ziceai ceva despre niste greseli de exprimare sau ceva de genul. Esti draguta sa mi le arati?

Anonim spunea...

Draga autoare a blogului zgariimuscsiurlu.blogspot.com, asa cum ti-am spus articolul tau are scapari gramaticale. Inteleg ca stilul tau nu cuprinde si articolul hotarat dar ce stiu eu care e gramatica pe messenger. Dar hai sa luam la rand graselile de scriere sau de acord:
- « nu trebe sa te rastesti la mine » - in urma consultarii DOOM 1 si DOOM 2 mi s-a confirmat ca se scrie TREBUIE.
- « de parca toate fumeile raman gravide in acelasi timp » - cuvantul corect este FEMEILE.
- « rea si a dreaq » - sa stii ca limbajul folosit in cadrul anumitor retele sociale nu este unul corect gramatical.
- « eu ii zis Godzilla » - te rog sa observi elementarul acord al subiectului cu predicatul
- « probabil o sa incepe sa comenteze pe langa mine » - am inteles, nu iti place gramatica.

Si pentru ati face cunoscuta definitia amenintarii o sa iti citez articolul 193 Cod Penal :
“Fapta de a ameninţa o persoana cu savârşirea unei infracţiuni sau a unei fapte pagubitoare îndreptate împotriva ei, a soţului ori a unei rude apropiate, daca este de natura sa alarmeze, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 1 an sau cu amenda, fara ca pedeapsa aplicata sa poata depaşi sancţiunea prevazuta de lege pentru infracţiunea care a format obiectul ameninţarii.
Acţiunea penala se pune în mişcare la plângerea prealabila a persoanei vatamate. Împacarea parţilor înlatura raspunderea penela.”

Citind commenturile mele si analizand conditiile de realizare a infractiunii de amenintare vei putea observa cu usurinta ca nu sunt indeplinite.
In ceea ce priveste sesizarea, aceasta informatie se poate verifica deoarece eu mi-am dat toate datele.
Asadar eu doar te-am anuntat pentr a fi pregatita nu te-am amenintat.

Catalina

Anonim spunea...

Catalina,

Consider ca nu ar trebui sa te amesteci intr-o joaca de copii si sa ai grija de lucurile mai mult importante. Blogul a fost creat din mai multe motive, iar adolescentii l-au vazut ca fiind un mod prin care sa isi exprime sentimentele. Majoritatea persoanelor folosesc un blog pentru a critica. Daca te-ai uita pe wordpress, sunt milioane de useri ce critica POLITICIENII. Mi se pare un lucru mai grav decat a critica o simpla fata. Daca tot nu ai ce face si vrei sa faci " dreptate " iti sugerez sa cauti ceva mai grav.

Daca tot te crezi desteapta in ale gramaticii, ai dat dovada mai sus ca esti baiat. Si apropo, se spune " comentariile mele "

Anonim spunea...

A, da. Trei sferturi din comentarii sustin faptul ca " Roxana " e asa cum e. De ce te trezesti tu sa faci " dreptate " ? Daca o macina atat de mult pe respectiva, ar fi comentat. Dupa cum vezi, nu a facut-o.

Alexiss spunea...

bai...bai...fetita asta are probleme la capatana? e clar ca e implicata personal in faza asta...adik pana la urma e un blog oarecere pe care cineva zice ceva...mi se pare absolut inutil sa stai tu sa cauti legi si alte dealea dealea[scriu ''incorect'' gramatical pentru ca pot iar pe tine nu te tine!bagati unghia in gat si taieti si venele!]doar ca sa ....sa ce?...soro trezestete!filmele cu justitiari nu sunt adevarate!L-)

Alexiss spunea...

da acuma chair te rog...ia citeste-mi si mie postarile....am si io vreo doua in care ma iau de fetita asta=))nu vii cu politia dupa mine? auzi...auzi...parinti tai te iubesc?=))

Alexiss spunea...

bai ce ma amuza fata asta...ma rog daca e fata...sau baiat...sau travestit...=))... sau ce-o fi aceasta fiinta=))app lumea face ce vre cum vrea...e o tara libera...pot sa vb pe blogu meu in ce limbaj vreau io....inclusiv cel de messenger...daca nu convine cuiva sa mi-l inchida!drum bun cale batuta!pentru ami exprima opinia n-am nevoie de aprobarea ta sau a cuiva!asta e!articolul a fost facut impotriva noastra asa ca am ripostat!peace!

R spunea...

Catalina, am intrat pe siteul indicat de dumneavoastra, dar nu am gasit nimic concret, asa ca am cautat pe google. O sa va dau link sa cititi, sa va convingeti ca am dreptate:)
http://gastronomie.ele.ro/Ceai_verde_pentru_o_silueta_armonioasa_--a91.html
Deci, ceaiul verde, are printre altele si efect in cura de slabire. Adica daca bei ceai verde, ai disfunctii digestive. Am tinut cura de slabire de mai multe ori. Si eu si mama si colegele mamei si prietenele mele. Toate am baut ceai verde si efectul a fost acelasi.
As mai adauga ca toti cei ce au comentat, o cunosc pe aceasta Roxana. Si ca deobicei daca parerea majoritatii nu este una buna, inseamna ca au dreptate.
De asemenea sustineti ca va place dreptul, de ce pociti limba romana? Si mai ales, de ce va pociti sexul? Fata sau baiat? Femeie sau barbat?
Ei nu sunt din Bucuresti, prin urmare nu cunosc asemenea locuri precum cele enumerate. Daca ati fi citit cu atentie blogul, asa cum sustineti, ati fi vazut.
In incheiere v-as ruga sa nu ne mai criticati pe cei ce au comentat folosind cuvinte vulgare sau jigniri, deoarece si dumneavoastra ati facut-o folosind sintagma" copii care nu stiu sa se stearga la cur". Daca erati asa cizelata, cum sustineti prin afirmatia "Sunt pasionata de drept international" foloseati in locul cuvantului "cur", "fund". Si nu mai afirmati ca sunteti evlavioasa, caci daca era asa, treceati cu vederea acest fapt. Dupa cum spune si anonim, sunt atatia care critica politicienii.
Imi cer scuze daca cumva m-am adresat la feminin si dumneavoastra sunteti barbat si invers.
Paste Fericit si v-as ruga mult sa cititi linkul:)

Alexiss spunea...

ce atata paste toata lumea?vreti so terminati pe MARIA? Religia ucide. Iisus salveaza!

Anonim spunea...

Inca ceva, " Catalina "

Roxana nu a fost amenintata, asa ca degeaba ai dat tu copy-paste la tot regulamentul institutiei. Daca halucinezi, macar halucineaza in prostia ta.

Anonim spunea...

SUPER TARE
MI-AI SPUS ADEVARUL

Anonim spunea...

go and fuck yourself
daca tu nu suporti asta nu inseamna ca trebuie sa critici, si mai ales in public
prin asta te-ai injosit atat de mult incat sincer imi e si rusine sa spun ca te cunosc...

BeBe^^ spunea...

Bai, Anonim. Pe bune acum. Pentru ce e Blogul? Sa imi fac publice propriile pareri, propriile impresii. Despre orice. Daca ai citi mai multe postari, si nu doar una la care ai ajuns trimis fiind, ai vedea ca sunt si alte puncte de vedere cu care nu esti deacord. Cel putin asa cred.
Eu, una, cel putin sunt in stare sa imi asum responsabilitatea pentru ce am scris si nu ma ascund dupa degete. Sunt eu, da, aia rea si buna, care face ce vrea, indiferent de ce zici tu sau altii o mie.

Anonim spunea...

Da tu de ce mortii matii critici atunci ma?:))Ti-e rusine sa spui ca o cunosti ,vad ca stii si engleza"go and fuck yourself".Pripasi intre 4 pereti^^.Cool postarea .

Anonim spunea...

Stie si ea ma:))

Trimiteți un comentariu