luni, 18 ianuarie 2010

In loc de prefata


Si stii ca am mentionat acum cateva postari ca o sa pun aici si articolul meu care are un titlu extraordinar de original [sunt sarcastica] In loc de prefata. A? Cum ti se pare? :))
Nu zic ca e mai bun decat al Roxanei. Nooo. E doar... stilul meu.

Ce faci? De ce treci prin revista asta ca ,,gasca prin apa"? Nu crezi ca meritam putina atentie dupa ce am depus putin efort? Ne-am petrecut ore si ore stand si discutand despre temele acestei reviste, iar tu treci pe langa articole fara sa arunci o singura privire?
De ce treci pe langa toate lucrurile mici din viata fara sa te uiti cu atentie la tot ce te inconjoara?
Intr-o zi o sa vrei sa iti aduci aminte cum era ,,Cand eram copil". La ce o sa visezi? Nu o sa ai amanunte pe care sa le povestesti celor dragi tie. O sa zici ,,Si eu am fost copil si ne distram si noi ca voi, si ne fugaream in toata curtea scolii, cat era de mare". Si alte amanunte nu o sa le mai poti da. Pentru ca atunci cand ai fost tanar tu ai trecut totul cu vederea.
Ai zis ca prietenul care iti lumina ziua de fiecare data nu conteaza. Ai zis ca zambetele calde pe care le rpimeai cand erai scos la tabla nu contau. Credeai ca vor fi inlocuite cu altele si altele. Dar nu a fost asa.
Uite. Tu esti un creion, iar Cineva, de acolo de sus, te manuieste cu pricepere. Scrie cat vrei, pana te tocesti. Dar atunci cand varful tau nu mai contureaza umbra unor litere frumoase si rotunde suferi. Suferi putin cat ascutitoarea iti sfarteca carnea apoi esti numai bun de continuat basmul pe care il scriai. Arati mai bine deci, suferinta te-a intarit si te-a facut sa fii agtapentru urmatoarea incercare.
Ai grija la amanuntele care te inconjoara. Ele iti compun basmul. Povestea ta trebuie sa fie plina de amanunte si suspans.
Povestea ta si a celor care te inconjoara. Unii scriu romane, altii simple povesti sau carti de basme, dar oricat de ibne ar fi prezentate toate, dar toate contin amanunte, mai multe sau mai putine. Eu m-am transformat in carte de povesti. Tu ce ai de gand sa faci?

6 comentarii:

nakudo spunea...

santem creionul cu care se scrie povestea..cat adevr draga smile..si esti cartea cu povesti minunata...si toti ar trebui sa fim plini de povesti,amanunte si trairi...sa apreciezi la ce ora scriu:))

BeBe^^ spunea...

La 2 Nakudo?! Tu n'ai somn sau ce?:)) Eu la ora aia aveam cele mai frumoase vise.:)) Si totusi apreciez ora la care iti omori neuronii. :)) Si totusi acum,, cand recitesc articolu' am impresia ca puteam sa'l fac mai bun. :))

Ana Gabriela spunea...

:)) acum am vazut articolul despre revista:D

Ana Gabriela spunea...

grozav..mai buna ca orice prefata...

nakudo spunea...

MA FRAMANTA LUMEA INCONJURATOARE...daca nu m-ar inconjura ar as fi mult mai fericita..zau...macar cei de genul..ea e roxana..:))

BeBe^^ spunea...

Mersi Raza de soare.
Si da Nakudo ai dreptate. :)) Ar fi mult mai bine fara unele persoane. :))
...O stie toata lumea... :))

Trimiteți un comentariu