marți, 5 ianuarie 2010

Salutari din partea mea.


O luam de la capat.
Iar dorm putin, mananc putin, respir putin, ma agit mult. Iar scriu de dimineata pana seara ca tampita. Iar ma culc la zece juma', iar ma trezesc la 6 juma'.

O sa moooor.
Apropo de asta.
Din lipsa de timp nu stiu cat o sa mai stau pe blog prea mult si nu stiu cat de des o sa mai postez. Sper doar sa ma mai pocneasca inspiratia din cand in cand.

Am o compunere bunicica... doar ca trebuie sa o gasesc ca e prin casa. Si crede'ma ca nu vrei sa vezi cam cum arata casa mea. Asa.
Aaaaa...
La naiba mi'am pierdut caietul de fizica. Aaaaa...
Daca vreti proiecte Power Point am facut eu saptamana asta cat pentru toata viata.
Pana una alta ma duc sa'mi fac un ceai de tei. Ma ajuta sa ma odihnesc stii...
Daca vreti sa stam de vorba va dau ID-ul meu. Sau... ma rog. Ma mai gandesc. Oricum. Sa stiti ca sunt sacaitoare.^^
Pana va ganditi voi daca vreti ceva eu mai ascult ProFM HOT. :-> E foarte.... HOT. :))

Toate cele bune si succes cu scrisu'.

5 comentarii:

nakudo spunea...

da tare sacaitoare mai esti...:))de m-ar sacai toti ca tine ar fi rai...te alinti...da id..ca vezi tu cohorta de mitongi ce o sa bereze apoi..:))

nakudo spunea...

abereze,,poate si berze si bereze cine stie

BeBe^^ spunea...

pai as da ID :)) ca sa mai am si eu de cine sa rad. :))

Ana Gabriela spunea...

haaaaapciuuuuu!!!! sunt racita...vai de capul si de zilele mele...sambata am olimpiada...iar de saptamana viitoare numai teste ca sa ne incheie mediile...cred ca am sa mor...si eu o sa apar mai rar:(

BeBe^^ spunea...

Si la mine e la fel. Am lucrat la esee de mi'a venit acru si abia a sosit unu' la engleza. ma apuca toti dracii. Doar ca... eu nu sunt racita :-" :D

Trimiteți un comentariu