luni, 11 ianuarie 2010

Daca ma exasperati...


Bai baiete. Deci. Nu am nimic cu nimeni dar... Mint. Am ceva cu toata lumea. Pentru ca m'am saturat. Va uitati putin la voi? IN voi?!
In durerea mea... Banii schimba oamenii, iar lipsa de bani ii omoara [daca nu fizic psihic]. Daca o tinem tot asa psihologii o sa aiba salariul mai mare ca a lu' Base. Deci pe bune. Totul in tara asta graviteaza in jurul banilor, in jurul politicii si alte chestii. Deci atunci, demult, oamenii faceau troc. Acum ne uitam unii la altii, si in functie de ce vrem scoatem teancu' de hartii.
Am momente cand o aud pe maicamea cum ofteaza din sufragerie ,,Iar a crescut euro'' si a doua zi ,,Mami da'mi si mie te rog bani sa ies la un suc cu fetele" ,,Am platit rata la banca, a crescut euro n'avem". Perfect. Atunci da'mi bani, nu mai mananc diseara dar breau acum un suc. Ca altminteri ca sa ne indopam ca porcii avem bani. Una e sa simti nevoia sa mananci pana pocnesti, alta e sa mananci ,,ca se usuca si salamu' asta in frigider''.
Nu pe bune acum. Faceti o introspectie. Stiu si o sa ziceti ,,O da esti doar un copil ce stii tu despre astea?" Daca mergeti pe principiu' ,,ai sub 18 ani MORI ca nu stii nimic" vezi ca ai in dreapta sus un X.

P.S. Am uitat ce voiam sa zic aici in P.S. dar ma rog. Probabil nu era important.

10 comentarii:

nakudo spunea...

mama ce te-ai produs in juma de zi..te invidiez..draga smile sant atatia adulti infantiuli...si paranoici..ce inteleg?nici nu vor sa accepte ca au fost adolescenti candva...dominare si exasperare...iar basnii devin un ideal de la cele mai fragede varste..nu conteaza sifletul,durteile,aspiratiile...dupa cum am mai zis..columbeanca e idealul existential..sa o sugi la mosi si sa fii sexi...nu le pune la suflet...fa ce ai de facut...uneori ai sa faci compromisuri dar se va merita...munca si in timpul liber ce e de suflet dar vei fi mandra..

nakudo spunea...

mama cate greseli am facut..ha-ha daca si vorbim pe mess intre timp..tu esti de vina:))nu eu ca nu ma uit ce tastez...da pricepi tu...

BeBe^^ spunea...

Eeee Nakudo! cum sa dai vina pe mine? PE MINE?! :)) Si eus criam poezii in timp ce vorbeam cu tine. Asa ca nu te plange. :))

nakudo spunea...

nu nu ne plangem..ne simtim bine ca pot fi sincera:))

Chestiuta.[aia mica speriata de fantome] spunea...

si ai atata dreptate. :| toti si toate lucrurile graviteaza in jurul banilor. cine naiba i'a facut si p'astia?

Peace of mind spunea...

bine spus...

Ana Gabriela spunea...

hehe:)):)) ador ps-ul:)):)) \\

acum fara gluma adevarul e ca nici noi (impropriu spus noi fiindca n-o sa ne apucam maine toti adolescentii demunca dar ma refer la oameni si la adulti in general) deci ca nici noi nu incercam sa facem ceva ca aceasta crzia sa depaseasca situatia in sine...

BeBe^^ spunea...

Raza de soare... si ce vrei sa fac? :)) Sa nu mai cer bani de mancare sau sa ies in oras? Nu ti'ai gasit persoana potrivita. :)) Inainte sa ma faca ai mei trebuiau sa se uite bine pe contract :)) La scrisu' ala mic mic de jos.:))

Ana Gabriela spunea...

nu la asta m-am referit...acum ti-am spus ca atunci cand am spus NOI, nu m-am referit la tine si la mine, ci la ADULTII care ar trebui sa de[paseasca criza...undersatnd???:D

BeBe^^ spunea...

Mai greu dar da. :)) Am inteles sefa. :))

Trimiteți un comentariu