sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Un Tu imaginar, un Eu fericit


Da'mi o bucata de soare si un zambet sincer. Vreau sa desenez cu ele. Vreau sa desenez un sarut si sentimentul de iubire. Pot sa le ilustrez, dar numai tu le poti vedea.
Imi pun zambetul cu grija dupa ureche, la fel ca un pictor si cu bucata de soare mazgalesc usor o panza. Culorile se schimba in functie de ce vreau. Si totul devine colorat, ca un curcubeu cu culorile amestecate. E ca si cum ar juca Ascunselea si se ascund una in spatele celeilalte.
Acum, dupa ce am acoperit toata panza cu soare, adaug cu grija zambetul firav. Perfect!
Si pentru finisaj iau ultima bucata minuscula de soare si scriu... Dispari! Si desenul dispare. Acum zambesc si ma pun lanaga locul unde se afla panza. Nu pot face nimic. Te astept doar sa vii, sa ma vazei si sa schimbi ceea ce am scris in colt. Astept sa vezi desenul, sa imi vezi iubirea si sarutul, sa le simti, sa iti pulseze prin vene.
Privesc spre un tu imaginar, spre un eu fericit.

5 comentarii:

coolboy spunea...

hey that image looks funny did u create that

haha

Ana Gabriela spunea...

vai...imi place la nebunie imaginea:D super tare...frumoasa si compunerea...ca intotdeauna...

nakudo spunea...

draga mea smile...ca si tine nu am ce spun la aceasta postare de la scris pana la imagine...decat ca sant extraordinar de fericita ca am avut sansa sa va cunposc..pe tine ,mada si ceilalti si ca va iubesc neconditiuonat..si creda bsolut in voi..

BeBe^^ spunea...

Awwwwwww :o3 Si noi te iubim daor stii asta. Si iti suntem recunoscatori [cel putin eu :))] pentru timpul pe care il piezi cu noi. :)

nakudo spunea...

nu pierd timp ci castig...ai sa intelegi...:)

Trimiteți un comentariu