vineri, 20 aprilie 2012

Sentimente.

Reactii chimice. Ce sunt sentimentele, asta ai intrebat, nu? Asta m-a intrebat si el. Am tacut o secunda si m-am gandit. Reactii chimice. Substante care se amesteca si explodeaza inauntrul nostru. Creier, inima, stomac, picioare. Apoi am realizat. Daca as putea, mi-as injecta cu grija si pofta fericire in mine. As bea fericire, as manca fericire. Cine nu ar face asta? As profita de fericire pana s incepe sa transpir fericire, as incepe sa vomit fericire, sa plang fericire. Sau. Orice sentiment. Doar de dragul excesului la inceput, apoi de placere. 
As lua incet fiecare sentiment pe care as putea sa il gasesc in farmacie sau in supermarket. Oriunde. Si as incerca  pana as exploda. Tristete, exasperare, nervi, fericire, nerabdare. Orice. Inafara de dor. Nu stiu cum ar putea cineva sa supravietuiasca cineva. Nici macar o picatura sau o firimitura mica mica mica nu as lua. Nu stiu cum as putea sa fac fata la mai mult dor decat am in mine deja. Dor de orice. Dor de vara, libertate, vise, saruturi, imbratisari, lacrimi, locuri. Orice. Sunt sigura ca asa e si la tine, si la el. Sau, cel putin, sper. 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Da...da este!

Trimiteți un comentariu