marți, 16 martie 2010

De cealalta parte - ,,Nopti albe, zile negre"

Aseara am rpins un om. L-am gasit intr-un colt intunecat si i-am rupt picioarele ca sa nu poata fugi. Se naclaise de sange si l-am agatat usor, cu unghiile, ca s anu ma murdaresc. Cate vise avea in apr si cate remuscari i se adunasera pe haine! Si cat de speriat se simtea, atarnat in latul ghearelor mele, in timp ce-l priveam. 
Tarziu, cand ranile lui au incetat sa sangereze, am aruncat peste el doua frunze, sa-l ascund de ochii strainilor. L-am lasat acolo, printre toate vechiturile adunate in cea mai intunecata dintre odaile mele si am plecat stiind ca nu avea unde fugi. Apoi am uitat de el. Cand m-am intors, era deja mort. I-am infipt in spate doua aripi albe facute din zdrentele adunate de mine, am suflat peste el si l-am facut sa zboare.


Marian Coman

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu