luni, 15 martie 2010

Pentru ca iubesc Lamaia!

-Andreea du'te pana jos in piata. Vreau lamaie ca fac peste si nu putem sa il mancam asa. 
-Da' bai mami bai is in pijamale. Nu poti sa te duci tu?
-Tu tot timpu' esti in pijamale Andreea. Pune'ti ceva decent si du'te.
-Bine Bine. 

Si asa ma vad duminica dimineata, abia trezita coborand in viteza scarile blocului. Un etaj, doua, trei. Ajung la parter, ma impiedic de ultima scara, trag cu ochiu' in cutiuta rece cu un 11 mare si negru vopsit. Nimic. 
Imi aduc aminte de gura zgomotoasa a liftului. La naiba iar am uitat ca pot sa il folosesc chiar daca e dimineata. 
Cobor si ultimele scari in timp ce vantul rece imi loveste fata. Abia ma pieptanasem si imi statea parul dragut. 
Stau 3 ani la strada dintre blocul meu si piata din cauza traficului intens si a lenii de a merge pana la trecerea de pietoni la care oricum stateam 3 ani ca sa se faca semaforu' verde. 

Si oricum semaforu' ala nu imi place pentru ca imi aminteste de zile friguroase in care, dupa 6 ore de scoala stateam acolo cu Alex si ii ziceam ca fac pe mine, ca mi'e frig si ca imi pierd tipul asteptand un autobuz in care nici macar nu ma urc. 
-Uite Alex e verde. Pot sa plec? 
-Nu Andreea stai aici. Dar acum uite e rosu. Poti sa te duci. Si mana lui grea cadea pe ghiozdanul meu verde tinandu'l sa nu plec. 
Dar asta era semestrul trecut. 
Dar uite, acum puteam sa trec dar m'am pierdut in amintiri. Ma apuc cu o mana de geaca verde desfacuta si alerg printre masini in timp ce soferii nervosi ma injurau.

Iau 3 lamai, de toti banii si ma duc din nou la strada intens circulata. Ma uit in stanga si vad 5-ul care vine poticnindu-se. Nu mai am chef sa alerg asa ca astept sa treaca. 
Ochii imi cad pe plasa mica si alba din care se contureaza forma a 3 lamai galbene. Bag mana in ea si simt coaja rece. 
O scot usor, si o frec de bluza mea de pijama. Apoi ii simt micii pori si o indrept inconstient spre gura. 
Dintii mei strapung invelisul rece si acidul imi umple gura. Inchid usor ochii si strang mai atre din dinti. Sucul se scurge si mai mult printre dintii mei acum suferinzi. Lichidul imi atinge usor gatul, il ude usor apoi, dupa ce a ajuns in stomac, sucul imi face gatul sa para uscat. Asa ca mai musc odata, si inca odata. Iar si iar. 
Acum nu mai am amintiri. Nu mai simt. Nu mai cred. 

P.S. Sper ca am reusit sa iti fac gura punga. :))

4 comentarii:

Ana spunea...

mda.acum mi-e pofta de lamaie. Si am aflat cum te tortura Mircioi candva...ce mult a trecut de atunci...:-?

nakudo spunea...

bai..exista si alte metode de tortura...ma mai intrebi de tigara?pai aretot aceeasi consecinta..ti-e rau..apoi numai simti..nici macar nu stii de ce fumezi..ideea este ca sigur nu merge pe peste..sau?promit sa incerc:)

BeBe^^ spunea...

Da Anna. A trecut mult. Nu'i nimic. Trece.

Nakudo mai bine nu. Nu mai face experiente ca imi palce de tine vie. :))

Omul de nicaieri spunea...

nu-mi lasa gura apa mie nu-mi plac lamaile:))
prefer cirese si piersici:)) dar oricum am o senzatie naspa

Trimiteți un comentariu