joi, 30 septembrie 2010

18.05.2009/30.09.2010

18.05.2009
Ma invart. Nu eu. Eu stau si lenevesc in pat. Lumea mea. Mintea mea. Ceva de genu' asta. Asta se invarte. Se invarte si incet, cu ochii deschisi, realizez ca ma indepartez de culori. Ma indepartez de culori. Sunt inconjurata de un gri surazator. Doar gri. E obositor.


Uite! Acolo depate, e o umbra. Cine e? Unde se duce? Incer cs ama apropii. Sunt eu. Sunt eu un copil-adult. Ma indepartez de tot si de toate. Fug. Oare unde ma duc? Oare stiu in ce directie trebuie sa merg? Cuvintele mele se zbat intre buze. Danseaza. Un vals. Un vals al cuvintelor. Un vals colorat.


Sunt inconjurata de amintiri. Amintirile MELE! Pleaca! De ce pleaca? Se transforma in cenusa. Ce pot sa fac cu cenusa? Sa o fumez? Cu ce folos?


Toate imaginile se topesc. Toate prind aripi si zboara. Zboara in necunoscut. Nu e bine asa.


Nu e finalul potrivit. Eu vreau sa zboare, sa zburde, sa infloreasca sia poi sa se intoarca la mine. Mai colorate is mai vii ca niciodata. Nu sub forma de cenusa.


Dar ce conteaza ce vreau eu? Oare conteaza?


Prefer sa ma ratacesc printre aberatii si vise. Aberatii. Aberez frumos. Visez frumos.

30.09.2010
Vezi? Anul trecut eram mai buna. Stiam sa scriu mai frumos. M-am alterat. M-am stricat. Ce pacaaat. Dar lasa ca ma pun din nou pe citit cantitati industriale, ma pun pe studiat si sigur imi revin. Gasesc eu subiecte frumoase. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

mai degraba ceva de calitate, decat cum vrei tu, in cantitati industriale:P
nu scriai mai frumos, scriai altfel pur si simplu. si acum scrii altfel pentru ca te-ai mai schimbat, chiar fara sa-ti dai seama,ti-ai mai schimbat modul de a gandi, ti-ai mai insusit o opinie,te-ai mai maturizat "cu un grad" cum obisnuiesc sa-i spun eu prietenei mele. se intampla ;))

BeBe^^ spunea...

Mda... Dar inca mi se pare ca scriam mai bine... :-?

Trimiteți un comentariu