marți, 21 septembrie 2010

Vreme de cacat. Stare de cacat.

Stiu ca nu am mai scris de mult si, de data asta nu pot feni cu scuze de genul ,,am fost plecata, am fost obosita". Pur si simplu nu am avut chef. M-a batut gandul sa inchid blogul dar asta e singurul lucru care ma mai reprezinta acum. Si in plus am cateva ,,opere de arta" pe care, pentru nivelul meu, le consider foarte bune. 
Ca sa va explic, incerc sa scriu o alta poveste dar care pare a dracu' de dificila. Nu mai e ca Vanille care sa poata fi schimbata si scrisa dupa cum e vremea de afara. Acum am schitata in minte povestea, firul narativ, personajele, tot. Si am scris, destul, dar mai am. Asa ca, pentru moment, o sa scriu doar chestii  minore, trairi, sentimente, pareri. 

In primul rand ma simt ca o pisica cu blana zburlita. Adica sunt ca o pisica: imi e bine, sunt o rasfatata, sunt alintata, imbratisata, pupata, ascultata si tot ce vrei. Doar ca imi lipseste ceva. Stapanirea. Sunt nervoasa, paranoica, ma afecteaza orice gest, si ceea ce ma freaca cel mai tare este ca nu ma mai pot abtine... nu mai pot sa ascund chestiile care ma calca pe nervi. 


Colac peste pupaza, prietenii imi sar in cap si imi zic ca dau inapoi. Pai dau ca sunt o lasa, ca na... nu sunt in stare tot timpul sa fiu tare. Mai dau si cu capul de pamant [la propriu] din cand in cand ca nu pot sa vad ca in spate e un picior care ma face sa ma prabusesc. Si ca sa fiu eu cumsecade tac. Ca na. 
Si stii ce? Sunt obosita, dar nu fizic. Creierul imi e obosit, pluteste in craniu si nu mai misca calumea, dar din pct de vedere fizic, valeeeu. Sunt in forma MAXIMA! Daca-ti spun?!
Nici de citit nu am mai avut timp si asta ma chinuie. Dar imi fac. Ca de acuma intru mai devreme in casa. :) Asa ca o sa am timp sa scriu, sa citesc si sa dorm destul. 
Postarea asta e foarte MADE IN CHINA ca sa zic asa. 
In caz ca nu ai cu ce sa iti pierzi timpul am postat si Jurnalul Evei [partea II] ceva mai jos. :)
Lectura placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu