joi, 14 octombrie 2010

14.10.2009/2010

14.10.2009
Intr-o postare ziceam ca urasc toamna si am ajuns la concluzia ca... CHIAR URASC TOAMNA!
In primul rand e al naibi de frig. Cand e frig eu racesc. Cand racesc imi e rau. Deci da. Urasc toamna.
In al doilea rand nu mai gasesc frunze. Vantul le matura pe toate iar ploaia le amorteste pana cand nu mai am pe ce sa calc.
In al treilea rand toata lumea se desparte toamna. Incepe scoala si se distrug relatiile d epe timpul verii. Asta e Emo.
In al patrulea rand incepe scoala. Si daca prin asta o sa ma crezi un copil insensibil care nu isi iubeste colegii te inseli. Pe cei pe care am vrut sa ii vad i'am vazut si in timpul vacantei.
Si totusi... Hai sa nu fiu rea [ca de obicei] si sa gasesc si un avantaj la toata chestia asta... Pai... ei bine... sunt Gutui. Iubesc gutuile. Toata ziua rontai gutui. Afinele si gutuile sunt fructele mele preferate. Congelatorul e plin de afine congelate si cosul pentru fructe e tixit de gutui. Asa e si cosul de pe masuta din sufragerie, si cosuletul de la mine din dormitor.

14.10.2010
Nu stiu daca anul asta mai urasc toamna. Toamna asta am aflat ca nu toate relatiile din timpul verii se distrug, am aflat ca afinele din piata au gust de cauciuc si ca scoala nu e asa de rea. Acum nu mai am aceeasi colegi si imi e dor de ei. Acum abia astept sa treaca mai repede zilele, nu anotimpurile, desi ele trec foarte foarte repede [si zilele si celelalte]. Dar sunt nerabdatoare sa vad ce imi rezerva viitoru' asta. 

6 comentarii:

Anonim spunea...

si eu iubesc gutuile:X
iar eu nu am urat niciodata toamna, este un anotimp pe care daca stii sa-l observi in profunzimea lui,ramai uimit de frumusetea si bogatia lui ( un soare caldut, culori care pur si simplu stralucesc a miere si imprastie caldura unui foc, frunze ca niste flori, gutui:D..). as putea continua la nesfarsit, crede-ma,dar ma opresc..
iti urez mult succes si fii sigura ca viitorul te va uimi :)
si ms:D si mult succes si tie la viitoarea scoala de soferi..

Anonim spunea...

si imi place imaginea foarte mult:x

Ana Gabriela spunea...

mie chiar imi place toamna, e un anotimp care ma defineste, se muleaza personalitatii mele...singurul lucru mai urat este frigul si ca dupa ploaie e noroi peste tot dar in rest toamna e melancolic de frumoasa...

sa te bucuri de anii de scoala cu noii colegi sper ca sunt simpatici...

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

hi hi ;)) te-am facut curioasa deci.. cred ca ai fi dezamagita de povestea fara cenzura totusi..

Anonim spunea...

toamna e horror bebe:)

Trimiteți un comentariu