luni, 13 iulie 2009

Cateva randuri pentru fiecare.

Pentru ca uneori, cand tu nu esti aici, pe messenger sau la scara de vis-a-vis, totul pare gol. Nu ma indragostesc, dar imi lipsesti ca prieten. Altceva nu cred ca se intampla. Sunt sigura. Pentru ca ar fi dragut sa pot sa stau de vorba cu tine in fiecare zi. Pentru ca asta imi place. Imi face placere sa stam la taclale.
Pentru ca uneori, cand alt Tu nu iesi afara sau cand te superi pe mine totul se intuneca, plange si e trist. Asa ca devin si eu trista, si nu realizez ca sunt doar o piesa din fundal, care din greseala se crede mai importanta. O sa ma trezesc, anul viitor pe vremea asta o sa ma trezesc. Nu?
Pentru ca totul s-a destramat si imi e dor de tine, de zambete si de imbratisari. Imi e dor de glumele tale si de vanataile pe care le capat cand te vad, imi e dor de scurtele dar crancenele batai cu apa. Imi e dor de sfaturile tale si de zambetele calde pe care mi le oferi. Imi lipsesti, tu, hug-urile (>:D<) si toate celelalte.
Acum nu mai seman cu nimeni, nu mai am cum sa ma identific intr-un Eu masculin. Imi lipseste freza ta de strut si de intrebarile idioate. Imi e dor de glumele pe care le faceam cu tine, im e dor de palmele pe care mi le luam de la tine, si de imbratisarile fortate pe care ti le dadeam numai cand stateai jos.
Imi lipseste gura ta care vorbea non-stop si de exclamatiile pe care numai tu le puteai obtine. Imi lipseste optimismul tau si energia ta care ma epuiza. Imi lipsesc cartile pe care le citeai fara sa stambi din nas si de discutiile interminabile despre baieti draguti. Imi lipsesc si tricourile tale si dulapul aranjat perfect.
Imi e dor tare tare de tine cand nu esti aici, pe net, ca sa am cu cine sa glumesc si pe cine sa cert, pe cine sa inveselesc. Pentru ca stiu ca sunt o pacoste, dar tu o sa ma ierti si o sa ma alinti asa cum o faci intotdeauna. Pentru ca stiu ca o sa ma ierti de cate ori o sa vin la tine si o sa ma primesti la fel ca prima data.
Imi e dor de minutele pierdute cu tine in statie, doar de dragu' de a face glume si de a avea companie. Imi lipseste ,,suvita ta" de artist pe care o dadeai pe spate ca sa fii mai ,,inteligent". Pentru ca daca nu ai fi tu nu as avea cu cine sa imi consum bateria la telefon si nu as avea cu cine sa ma duc zi de zi, dupa scoala acasa.
Pentru ca stiu ca asa cum esti, cu bune cu rele, o sa te vad vara asta si o sa fiu incantata de ce voi gasi acolo. Pentru ca tu stii sa dai sfaturi mai bine ca oricine, pentru ca tu ma suni de pe tot felu' de numere de telefon, pentru ca esti mandru de mine si o sa ma auti de cate ori o sa am nevoie fara sa scancesti.
Ne vedem rar si totusi atunci ti-o iei, apoi tot eu ma duc acasa plina de vanatai. Nu eviti s ama ajuti si totusi inainte sa te rog sa ma aperi vrei s atsii toata povestea, fara sa omit un amanunt cat de mic. Cand sunt trista stii ca o castana o sa ma faca sa uit TOT. Pentru ca asa esti tu.
Pentru ca de cand a venit vacanta nu te-am mai vazut si imi e dor de tine. Zambesti si canti cu mine. Acum totul e cam mohorat. O sa supravietuiesc dar totusi... Nu mai am cu cine sa sar in balti, cu cine sa rad, cu cine sa merg tantos pe strada. E nasol.

Acum... Identificati-va.

2 comentarii:

Ana spunea...

sa vedem:))
prea putine detalii :)

Milk Chocolate spunea...

Exista o singura persoana care te obosea si te oboseshte cu energia ei si care itzi dadea putzin din entuziasmul ei. Exista o singura persoana care vorbea non-stop cu tine, o singura persoana care te intreba ce tricou sa poarte cand ieshea afara (trebuia sa alegi unul din cele 21 de tricouri pe care le are). Cine o fi acea perosoana? A,da!...Eu sunt! :D :)>-!

Trimiteți un comentariu