miercuri, 15 iulie 2009

Si... Foaia invinge. Din nou.


Suntem impreuna de 10-15 minute si nici macar nu ne miscam. Stam sin e uitam una la alta. Foaia asta ma indispune, parca imi face in ciuda si incearca sa ma convinga ca nu o sa reusesc sa scriu nimic nici azi.
Asa ca fac cum vrea ea, renunt la ideea de a mai scrie, insfac un creion la intamplare si trasez o linie. E stramba. Nu ma asteptam sa fie dreapta, neagra sau alte de’alea. A iesit portocalie si imparte foaia in doua parti. Gasesc o carioca la intamplare in sertar si incep sa scriu, fara sa situ ce. Scriu. acum. Partea mai mica a foii este acoperita cu niste litere mici si urate. Intind mana dupa stilou si invart putin foaia. Asa. Incep sa fac o inimioara, o steluta apoi un smile. Acum, langa steluta e o pata mica de cerneala. Zambesc fara motiv si incep sa ii fac maini si picioare. Au rasarit si 2 ochi nu stiu de unde. Ii lipseste ceva. Iau primul creion portoocaliu si ii trasez o gura zambitoare. Nu ma multumeste. Ii lungesc colturile buzelor Mult mult pana ajung la marginea foii. Gura zambitoare a petei de cerneala s-a intersectat cu prima linie. Acum, undeva mai sus de centrul foii e un oval ascutit in cele 2 parti. Asa. Acum imi place. Desi ovalul este acoperit cu literele mici, aproape necunoscute mie, Imi place. Un stiu de ce. Asa. Stai. Iau pixul negru si fac lacrimi/ picaturi mici pe tot spatiul ramas alb. Acum arata mai… Mai trist. Nu face nimic. Steluta, acum colorata cu galben si inimioara albastra fac pagina sa para mai ,,happy”. Imi ridic capul si indepartez foaia de fata mea pentru a vedea ce a iesit. Este, ei bine, e ceva. Un stiu de ce dar am senzatia ca pe bucata aia de hartie se afla toate sentimentele mele.
Incerc sa descifrez scrisul care parea ca nu imi apartinea. Cam asta am reusit sa descifrez:
,,Zambet, deznadejde, singuratate, camera, sentimente, vise, sperante, sentimente, nu. Iubesc. Taci. Nu. Ba da. Plang. Carte. Telefon. Culori. Cerneala. Beatles. Biscuiti. Ata. Bratara. Prietenie. Infinit. Zambet. Nu. Incredere. Albastru. Verde. Crema. Maruntis. Muzica. Carte. Jos. Sotron. Creta. Cer. Albastru. Vreau. Dau. Timp. Criminal. Ucide. Tastatura. Pisica. Scrisoare. Penar. Foaie. Blog. Pufuleti. Apa. Pepene. Seminte. Pix. Noapte. Dimineata. Aparat. Sange. Texas. Cantec. VAMA.”


Subconstient. Noapte buna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu