vineri, 3 iulie 2009


Gresesti. Nu am avut niciodata intentia sa ma apropii de tine atat de mult.

Tot ce am dorit a fost sa te fac sa treci peste, sa te fac sa intelegi ca in viata mai si pierzi.

De ce nu gandesti si din punctul meu de vedere? Chiar crezi ca nu imi pasa de tine, ca te-am uitat, ca te-am lasat intr-un coltisor al mintii mele? Asa ma stii tu pe mine?

Acum nu imi e confortabil sa cred ca ma iei drept o tampita. Ce am facut? Aveai nevoie de asta. Trebuia sa te maturizezi. NU. Nu sa te maturizezi. Doar sa iti dai seama pe ce lume traiesti.

Din incercarea mea de a te trezi m-am trezit ca de fapt imi esti cea mai buna prietena. A fost greseala mea.

Ce prostie. A fost rpima si ultima data cand m-am avantat in rpostii de'astea.

1 comentarii:

matzu spunea...

matsa:X :*

Trimiteți un comentariu