joi, 9 iulie 2009

Vise


Stau si imi storc creierii pentru o tema fara nici un sens. Nu are inteles pentru mine. Ce pot sa zic despre vise? Sunt multe, au diferite culori si apar cand nu te astepti.

Visele sunt de doua tipuri:


  • a. Visele tale pe care le ai noaptea, iar dimineata cand te trezesti nu iti mai amintesti decat vag, ceva, dar nu esti capabil sa transpui imaginile din mintea ta in cuvinte. Visele astea le intalnesti la toata lumea. Si eu mai visez din cand in cand. De exemplu atunci cand citesc o carte si imi place foarte mult. Noaptea, dupa ce adorm, imi dau seama ca eu sunt personajul principal si actiunea se petrece exact ca in cartea abia citita. Uneori se transforma in cosmaruri dar asta e alta poveste. Visele astea din subconstientul tau sunt minunate. Culori, cantece, ciripit de pasari. Tot ce iti lipseste sau ai dori sa ai in viata de zi cu zi. Unii se refugiaza in astfel de vise. Isi gasesc alinarea si vor din ce in ce mai mult. Sunt dezamagiti cand vad ca urmatoarea noapte nu au mai visat acealasi lucru sau macar continuarea visului precedent. Sunt demoralizati, iar viata lor devine banala. Rutina ii incolteste din nou si uita. Asta nu e tocmai forma pe care eu o agreez. Mie nu mi sa intamplat niciodata. Pentru ca eu nu ma atarn de un fir de ata si nu sper ca un vis oarecare o sa se continue sau o sa se repete. Intotdeauna am preferat misterul noptii. Intotdeauna mi-a fost teama de rutina, asa ca sper sa nu se instaleze pana si in visele mele.

  • b. Visele care au alt inteles. Vise care se transforma in dorinte, ambitii. Dorinta e ceva mai mica decat un vis. Dar acum, nimeni un mai tine cont. Speranta e ceva mai mic decat dorinta. In ziua de azi nimeni nu mai tine cont. Pana si cea mai firava speranta este numita vis, DESI putine dorinte ajung intr-adevar vise. E ciudat. Parca nu are nici o noima. Si totusi. Astfel de vise (dorinte, sperante, cum vreti sa le spuneti) nu le intalniti la toata lumea. Sunt persoane care, din cauza a prea multe dezamagiri isi pierd increderea ca mai poate fi realizat ceva. Sau din simplul fapt de a ii fi adresate niste cuvinte negandite unei persoane. Sunt cuvinte care distrug, ranesc tot ce prind incepand cu sperante si dorinte, ajungand la vise si terminand cu inimi sau suflete. Nici cu visele acestea nu sunt de acord. Pentru ca sunt de cele mai multe ori devastatoare. Atunci cand realizezi ca unele vise sunt imposibile cel mai probabil intri in depresie si nu iti vine sa te mai trezesti la realitate. Si totusi o faci de dragul mamei/ surorii/ fratelui/ tatalui tau. Nu ai de ales si te ridici cu chiu cu vai pana ajungi din nou unde erai.

De multe ori visele sunt cele care te fac sa zbori sus sus acolo unde nu credeai ca ai putea ajunge vreodata. Dar, de multe ori, tot ele sunt cele care te doboara.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Super tare!Chiar asa e....:)

Trimiteți un comentariu