duminică, 18 aprilie 2010

Rochite.

Stii ca probabil [nu sunt foarte sigura], undeva pe anul trecut ziceam ca urasc rochitele, fustitele si toate chestiile din gama asta.
Deci vreau sa zic ca m'am tampit la minte. In mai putin de o luna mi'am luat 2 rochite dragute SI o pereche de pantofi. Iti dai seama?! Daca ma cunosti o sa vezi ca eu nu port pantofi decat din an in Paste.
E socant dar chiar cred ca o sa ma simt bine in rochii. Faza proasta e ca una din ele o sa sufere modificari la cureaua pe care o are pentru ca nu imi mai vine. Cade. T.T Anyway.
Stiu ca nu prea am mai stat pe aici ca mi'a pierit cheful. Si nici timp nu am. In urmatoarea luna am cate o teza in fiecare saptamana. Probabil ca deja sufar de surmenaj nervos avand in vedere ca nu mai suport multe chestii si parca am o groaza de timp liber si totusi nu'mi ajunge. Nu mai zic ca ma culc la 9 jumate -10 in fiecare seara aproape. E frustrant.
Inca 4 saptamani si scap. Sper. Dupa aia stau numai pe afara. Asa. Ca sa ma simt eu bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu