luni, 26 aprilie 2010

Like a bird...

Asta e o postare care probabil ca nu o sa va intereseze dar, o prietena m'a rugat frumos sa ma muncesc 3 minute la ea.
Postarea mea o sa  fie inspirata din una mai veche, a fost o leapsa de la Christie parca. Singura diferenta este ca asta va fi ceva mai mult mai foarte exacta. :))


Pai. Trebuie sa zic cam ce fac eu, la ce ora, in fiecare zi. Adica intr-o zi obisnuita.
Intr-o zi obisnuita la 7 suna ceasu' si cand zic 7 ma refer la 7:00. Ma ridic din apt repede si ma duc la baie. La 7:08 sunt spalata, pieptanata si altele. Tin drum la bucatarie unde pun laptele la incalzit si scot o cana din dulap. Apoi ma schimb si imi fac ghiozdanu' pana la ora 7:12. Bineinteles ca laptele a dat in foc si dintr-o cana imi mai ramane o jumatate dar asta nu ma opreste sa imi pun 3 lingurite de Nesquick si o bucata de zambet. Incerc sa iau o gura de chestia aia fierbinte dar nu reusesc asa ca o pun pe masa si ma duc la TV. La 7:21 realizez ca in 4 minute trebuie sa plec si eu nu mi'am baut cana cu lapte asa ca fug in bucatarie, iau o napolitana si cana de lapte pe care scrie Milka si incerc sa ma grabesc. Bineinteles ca laptele inca frige, iar eu reusesc sa ma ridic de pe canapea abia la 7:28 cand incep sa ma grabesc si ma incalt rapid, trantesc o geaca verde pe mine si PA! Inchid usa si ne mai vedem.
La 7:38-7:40 ma intalnesc cu Anna si cu Ioana la Catedrala si tinem drumul pana la scoala. unde ajungem pe la 7:45. Incep orele, se sfarsesc orele si plecam de la scoala pe la 2 fara 5. Ajung acasa la 2 si 15 de regula, pe acelasi itinerariu ca dimineata. Nu fac nimic pana la 4:30-5:30 cand vine maicamea, air cand ea vine eu fac la mate. De curand am reusit sa o conving sa ma lase cate o ora afara de la 19-20 [putin dar bun].
Stau pe PC pana la 22:30 cand inchid si ma pun in pat cu o carte buna si o lalai cu cartea in mana pana la pe vreo 11:30 sau ma culc imediat [asta se intampla destul de des in ultimul timp din cauza stresului. Probabilitatea ca Surmenajul Nervos sa apara mi se pare din ce in ce mai scary]. A doua zi o iau de la capat.
In weekend am pregatire sambata, apoi ajung acasa pe la 11-12 si mananc ceva, scriu pana la vreo 13 apoi ma duc afara pana la 21:30. Duminica e o zi fara stres in care dorm pana la 9 si lenevesc pana la 9:30 ca ma bate maicamea la cap. La 13:30 ies iar afara, pana la 8:30 de data asta pentru ca Luni am ceea ce se numeste Scoala!

1 comentarii:

Blinde Fantasy spunea...

scoalaaa... la ce sa te astepti..

Trimiteți un comentariu