sâmbătă, 1 mai 2010

Handicap.

Pai... s-au facut niste schimbari in viata mea. Schimbari care imi ocupa cam tot timpul liber. Adevaraul e ca e si vremea tezelor si ma cam chinui. Nu conteaza. Ideea e ca nu prea am inspiratie.
Oircum, acum vreo saptamana jumate mi'a venit ideea sa scriu si eu povesti. Cu personaje, intamplari, un fir narativ si poate ceva care sa fie inteles de toata lumea. Si stiu ca as putea face asta daca cineva mi-ar schita un spatiu si niste personaje. Am carti pe care le citesc si stiu ca pot mai mult. Stiu ca sunt fragmente pe care pot sa le fac sa sune mai normal, mai fascinant. Dar sunt sigura ca daca as incerca sa scriu o poveste cum a fost Cuvintele unui copil inecat in dragoste  [vezi prima postare de pe blog] as esua lamentabil. 
Inca nu situ sigur cam ce as putea sa mai scriu. Am cam atins toate punctele, toate temele, in toate modurile. Si adevarul e ca inafara de ,,postari crizate" nu sunt in stare sa scriu altceva. 
Am vrut sa scriu doua recenzii de carte saptamana trecuta dar amanant locul asta pana cand am ramas fara idei. Sunt o tampita. Ma simt de'a dreptul goala. Si am ce sa scriu, dar daca as sti cum sa pun in cuvinte ceea ce gandesc ar si super.
Astept sa imi revina ceea ce eu numesc inspiratie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu