miercuri, 5 mai 2010

Carcalaci

Ti'am zis vreodata ca urasc tot ce e mic, are multe picioare si merge pe pereti? 
Da. Urasc gandacii.
De fapt nu sunt sigura ca ii urasc dar sunt 100% sigura ca IMI E TEAMA DE EI!
Anna a pus o intrebare de care mi'am adus aminte acum ,,De ce noua, oamenilor, fiinte mari si puternice, ne e frica de gandaci , care sunt atat de mici?" 
Raspunsul meu? Pentru ca ei, fiinte mici, pot sa te ciupeasca si sa MORI in unele cazuri. Pentru ca noi suntem mari si inofensivi, ei sunt mici si periculosi. 
Dar nu sunt sigura ca antipatia mea pentru ei e provocata de cat de ,,veninosi" sunt. Cred ca imi e teama pentru ca, atunci cand este unul la mine in camera, trebuie sa fie mai multi. Si cand sunt mai multi incep sa tremur si sa imi blestem zilele.Cel mai tare ma enerveaza ca ma mananca tot corpul  cand vad un gandac la mine in camera. Asta ma face sa pastrez distanta.
Nu pot sa ii omor. Nu pot. Pur si simplu nu pot sa ii simt cum se strivesccum talpa unui papuc sau cum se lipesc de o coperta de carte. Indiferent de cat de teama imi e nu pot sa ii omor. 
De ce scriu acum despre gandaci?! [:)] Pentur ca acum 10 minute aveam pe perete un Carcalac urat, care dadea din antene si se plimba pe peretele meu. Dupa 5 minute in care l'am urmarit bine infipta in scaun si incercand sa nu tip la maica-mea in telefon A DISPARUT! 
La noapte oricum nu mai dorm in camera asta. Pana nu il gaseste cineva si il da afara nu fac prostia asta. 

P.S. Nu o sa pun o imagine la postarea asta pentru ca nu vreau sa am UN GANDAC pe blog.  


Update: A omorat mami gandacu'. 

4 comentarii:

icsul spunea...

mami e cea mai tare in totdeauna; si pe mine ma sperie soarecii cu toate ca si ei fug de rup pamantul cand ma vad!

Ana spunea...

ma bucur ca ti-am starnit subiect de discutie :))mi-ai amintit de albina aia idioata care statea pe periuta mea de dinti :-ss

coolboy spunea...

hi how are you
looks you are getting busy nice post

Anonim spunea...

gandacii sunt urati si mi-e frica de ei.

Trimiteți un comentariu