luni, 6 decembrie 2010

Stiu stiu ca nu am mai scris de mult. E perioada aia in care nimeni nu imi mai spune nimic, cand toti vorbesc mult dar nu spun nimic. Ma imt putin goala, putin distanta, putin nepasatoare, putin suparata. Cate putin din toate. Nu stiu. Ma simt bine doar cand ma alint. Si imi dau silinta sa fiu draguta si sa nu va omor pe toti. Si, cred eu, imi iese.
Nu sunt chiar ultima scorpie, cum eram inainte, nu sunt nici mieluselul ala care nu comenteaza, cum nu am fost niciodata. Sunt doar eu, satula de banalitati si de voci care imi zgarie creierul.
Singura voce care imi alina zgarieturile e prea stinsa si prea indepartata.
Cand o sa revin, promit ca o sa o fac in forta. Pentru ca stii cum sunt eu: Azi vin maine plec.

2 comentarii:

nakudo spunea...

uneori e ok sa fi tu cu tine si atat..asa cum este permis sa ne suparam pe cei din jur si sa credem ca nu le pasa...sau nu transmit nimic.stii de ce?smile?
pentru ca ii iubesti si cand ii iubesti te raportezi la ei,devenim mai egoisti,gelosi,alintati..deci e corect ce simti...

Ana Gabriela spunea...

asteptam sa revii in forta...noi suntem aici si nu plecam...un lucru e sigur, dupa ce te-ai apucat de scris, nu prea poti sa renunti, scrisul e ca un drog, am siguranta ca vei reveni...

Trimiteți un comentariu