joi, 11 iunie 2009

Buna dimineata, baieti!


Unele gesturi, mofturi, vorbe care te reprezinta pe Tine, le gasesc si in jurul meu.

Ca de exemplu miscarea rapida a mainii pe care o faci cand esti nervoasa o gasesc foarte bine copiata de fulgere.

Zambetul tau care apare pe fata ta destul de rar il pot asemana fara doar si poate cu o raza de soare jucausa.

Ochii tai stralucitori ii pot vedea seara, sub forma micilor stele care apar pe cer si palpaie linistite pana la rasarit.

As putea sa iti mai dau exemple. Dar nu in asta consta ideea mea.

Cum am zis si mai sus, zambetul ti-l vad rar. Parca nu imi e de ajuns ca si pe tine te vad destul de rar!!! Pe bune, in ultimele luni nu te-am vazut deloc. Dar deloc deloc. Am vazut doar o copie, o papusa fara sentimente.

Asta ai ajuns? O papusa incapabila sa iubeasca, sa doreasca, sa simta?
Imi e greu sa te cred.
Nu erai asa. Revino-ti!
Nu iti dai seama ca ai ranit, ai rupt, ai omorat cate ceva in fiecare?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu