luni, 1 iunie 2009

Motivul Zilei de Maine


Imi vorbesti fara cuvinte.

Imi zici ca nu ma iubesti, dar ma minti.

Stiu asta.

Imi spui ca nu vrei sa ne mai vedem.

Ma minti.

Asta-I tot ce ai de facut: sa ma minti, sa ma induci in eroare, sa iti bati joc de mine, de munca mea.

Vrei sa ma schimbi.

Vreau sa ma iubesti asa cum sunt.

Vrei sa te las asa cum esti.

Asa o sa fac.

Esti gelos. Nu imi oferi libertatea pe care mi-o doresc. Ma simt ca intr-o cusca.

Simt nevoia sa evadez, sa ma duc departe de tine, intr-un lan de secara, sa fiu singura, sa pot alerga, sa pot tipa pana raman fara glas, fara putere.

Am nevoie de o pauza.

Merit o pauza.

Dupa tot efortul pe care l-am depus incercand sa te suport, trecand cu vederea toate defectele tale, doar pentru a-ti fi tie bine.

Am nevoie de cineva pe care sa iubesc cu adevarat, sa ma iubeasca fara sa incerce sa ma schimbe. Stii ca eu nu am incercat niciodata sa te schimb.

Motivul zilei de maine?

Asta erai tu pentru mine… eu pentru tine…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu