joi, 8 iulie 2010

Pentru ca asa trebuie.

Azi am fost pe Faleza. Are si Braila ceva bun: faleza care, acum, e pe jumatate inundata.
Si cum am mers pe faleza cu cativa prieteni nebuni, toropiti de chestia aia care ar trebui sa fie vara: caldura, nu au rezistat si s'au bagat in apa pana la genunchi.
Lipa Lipa Lipa Lipa.
-Costin! Hai in apa.
-Nu intru in apa nici daca ma bati pana mor.
-Costin! Hai in apa!
-Du'te ma de aici.
-Costin te luam pe sus.
Si l'au luat pe sus.
Cand si'au adus aminte ca mai sunt si eu pe acolo au ajuns la urmatoarea hotarare:
-Andreea, randul tau.
La dracu'. Si asa am ajuns pe o banca, pe 3 sferturi scufundata, cu adidasii si pantalonii albi, tremurand in mijlocul... DUNARII!!!
A urmat si Vermisoara mea care a cedat si dupa ce a ajuns uscata pe banca a intrat in apa si si'a udat blugii. La fel si Costin doar ca el a ramas uscat pe tzoale.
Lipa Lipa Lipa Lipa.
Am prins 30 de secunde singura. Si, tot uitandu'ma la Dunarea care curgea [mi se parea mie] in directia gresita, mi'am amintit de o secventa din viata mea.
Ta Na Na Na.
Se facea ca eram la mamaia, aici, la Braila si abia ce ma uitasem la un desen animat cu Tom&Jerry. Acolo a aparut luna ca fiind din cascaval, iar eu, naiva, m'am dus la mamaia si am intrebat'o:
-Mamaie, luna e din cascaval?
-Da, Andutsa.
-Mamaie, dar de ce nu o mananca soriceii?
-Pentru ca nu ajung.
-De ce nu ajung?
-Ca pe luna nu sunt soricei.
-Da. Am inteles. Dar de ce nu ajung?
-Pentru ca nu au rachete.
-Dar oamenii ajung pe luna?
-Unii.
-De ce?
-Ca ei au rachete.
-Si oamenii de ce nu iau si soricei cu ei pe luna?
-Pentru ca soriceii ar manca luna.
Mamaia incepuse sa se enerveze.
-Mamaie da' un soricel poate sa manance toata luna?
-Da.
-De ce?
-Pentru ca asa trebuie.
Aici voiam sa ajung. Cand un om se plictiseste, sau nu are un motiv intemeiat se foloseste urmatoarea scuza: ,,Asa trebuie."
-Mami, de ce ma pui sa fac curat?
-Ca asa trebuie.
Sa mori tu?!
In gand discutia cu mama mea scumpa si draga se lungeste si o intreb ,,Dar de ce nu faci tu curat daca asa trebuie?!"
Si ma dispera raspunsul asta ,,Asa trebuie" si incerc sa il evit desi, uneori, nu prea reusesc.
De ce imi citesti acum aberatiile de la 2 AM?!
PENTRU CA ASA TREBUIE!!!

7 comentarii:

Christie spunea...

Mi'a chiar foarte placut! :x

BeBe^^ spunea...

Aaaa. Bine. La faza asta nu te inteleg dar.. mersi oricum. :))

nakudo spunea...

de ce citesc?aberatiile cum zici tu..pt ca esti geniala...pentru ca esti mai dotata pt supravetuire decat crezi...pentru ca iti asumi tot...imi plac oamenii directi si dezinvolti...ai mari arme suica plus o buna psihologie si percepere a realitatii...de asta putini o sa te inteleaga si mai putini o sa guste aciditatea ta..dar oamenii care duc adevarul o sa te adore...adica unica de dementa si suie...de asta

BeBe^^ spunea...

Mersi Nakudo >:D< Ma bucur ca iti sunt pe plac. :))

Ana Gabriela spunea...

Pentru ca asa trebuie...asta m-a dat pe spate, un final rasunator:D:)) mie imi place de bunica ta...si imi imaginez cum va lincioreati in Dunare:))

Ana Gabriela spunea...

scuze de termenul lincioreala, dar nu m-am putut abtine, mi-a venit de la Lipa Lipa Lipa:)):)):))

BeBe^^ spunea...

Stiu raza de soare, STIU! Bunica mea e super! A fost. Ma rog. Acum e prea bolnava ca sa isi mai piarda timpul cu intrebarile mele copilaresti, cu jocurile inocente. Dar nu o acuz. :)

Trimiteți un comentariu