sâmbătă, 17 iulie 2010

Rugaminte. :)

Nu am mai avut de mult o rugaminte la voi nu?
Ei bine, acum e timpul pentru una. :)
Nu va cer nimic fantastic doar... un vot. :) Un vot pentru ceea ce am scris despre Orasul meu fenomenal. :)
Aici ai Link-ul:
http://brailablog.info/2010/07/16/cine-va-castiga-un-blog/ 
Votati pentru Andreea Ureche [adica eu] sau pentru cine credeti ca merita. :)
Premiul consta intr-un blog SUUUPER TARE. Amanunte gasiti pe site. :)
Voturile vor avea loc pana pe data de 15 august asa ca nu va grabiti. :)
Multumesc anticipat celor care ma vor vota si celor care nu o vor face. :)

10 comentarii:

Christie spunea...

Am votat atat eu,cat si unii din prietenii mei. De ce? Pentru ca il meriti.

Ana spunea...

te-am votaat >:D<

BeBe^^ spunea...

Mersi frumos Christie. :) Asta ar fi prima data cand castig un concurs. :)) Adica... cu locul I. Intelegi tu. :)

BeBe^^ spunea...

Mersi Anna.

Anonim spunea...

meriti blogul ala pe care ti-l doresti :) cel putin,asta e parerea mea.deci am votat si eu ;))

Ana Gabriela spunea...

o sa votez, imi place ca dupa fiecare fraza ai pus cate un smile:)):))

Ana Gabriela spunea...

am votat...vad ca esti in top:))

Anonim spunea...

meritii baaa>:)>:D<.castigi sigur:).

BeBe^^ spunea...

Mersi frumos Anonim. ;)):)

E-Prodesign Braila spunea...

Se pare că ai şi câştigat :)
Ţi-am trimis un e-mail ca să începem demersurile pentru intrarea în posesie a blogului!
Felicitări!

Trimiteți un comentariu