sâmbătă, 17 iulie 2010

Pentru ca un gest mic, inseamna mult

Ma simt asa de bine. Ma simt asa de bine. Ma simt asa de bine. 
Si ce daca cand iesim suntem toropiti de caldura, apoi de tantari? 
Si ce daca ne plictisim si ascultam babetele cum ne spun ca suntem prea galagiosi?
Si ce daca? 
Sincera sa fiu, as sta zile intregi cu voi, cu tine. As sta si te'as alinta in timp ce ceilalti spun glume inofensive, in timp ce radem de o persoana sau sa zambim gandindu-ne la prostiile facute in trecut. 
In timpul scolii o ora, poate doua de stat impreuna pareau scuuuurte si intotdeauna treceau prea repede. Acum, in vacanta, de la 12 pana la 22:30 parca nu iti mai gasesti nimic de facut. Vorbiti, glumiti, va jucati si va plimbati. Dar va plicitisiti. Pierdem o vara petrecuta impreuna. Dar ce conteaza? 
Azi m'am simtit cum nu m'am mai simtit de mult.
Sa fi fost datorita Pizzei cu ton [preferata mea] facuta de maicamea, datorita caldurii de afara sau datorita prietenilor? 
M'am simtit ca o pisica care a fost alintata mai mult decat se astepta, care apoi a mancat un pliculet intreg de Wiskas mancarica umeda si avea nevoie sa se intinda pentru a astepta a doua repriza de alintari. 
Si le'am primit pe toate.
Sunt, cum sa va zic eu... FERICITA! Da. Asta e cuvantul. :)

3 comentarii:

Christie spunea...

Ma bucur! :)

Anonim spunea...

gesturile mici ne fac fericiti :)
si,cred ca pot spune, ai fost o pisicuta un pic cam lenesa ;)) dar asta e din cauza caldurii
imi place img :)

Ana Gabriela spunea...

bine ca esti fericita...adevarul ca bucuriile simple ne fac viata mai frumoasa...

Trimiteți un comentariu