luni, 11 mai 2009

Fii serios.


Nu am voie sa Zambesc.
Nu am voie sa Vorbesc.
Nu am voie sa Mormai.
Nu am voie sa Comentez.
Nu am voie sa Iubesc.
Nu am voie sa Tip.
Nu am voie sa Am Prieteni.
Nu am voie sa Te Intrerup.
Nu am voie sa Imi Spun Parerea.
Nu am voie sa Fac Nimic Ce Te-ar Putea Deranja.
Uitate bine la Mine. Nu sunt ca ceilalti din jurul tau. Nu imi place sa ma calci in picioare. Nu imi place sa iti bati joc de Mine. Nu ai nici un Drept.
Comentezi mult si nu faci nimic.
Eu, spre deosebire de tine...Comentez mult si fac din cand in cand si ceva bun.
Nu des. Uneori. Dar cand fac ceva bun e destul cat sa ma ierte lumea pentru Comentariile de altadata.
Daca ai o problema trebuie sa o stie toata lumea.
Daca nu iti convine ceva barfesti cu toata lumea de fata. Esti penibil/a.
Tu in sus, Tu in jos. Tu un Nimeni. De fapt. Tu un Nimic.
Scuze draga dar... daca toata lumea din jurul tau are o problema (asta doar in ochii tai)... ar trebui sa te mai gandesti inca odata. Ar trebui sa meditezi si sa iti storci creierasul ala blond si sa relizezi ca DOAR TU ai o problema. (Sau mai multe)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu