sâmbătă, 9 mai 2009

Pentru tine Copilu' ^^


Uite. Azi fac o exceptie. De obicei nu fac dedicatii sau chestii de genu' asta. Acum e o mica exceptie pentru ca virgula Copilu' e mic si e suparat si de fapt e tot timpu' suparat si eu vreau sa ii fac ziua mai buna pentru ca e prietenu' meu care ma sacaie cand e trist si eu il sacai pe el cand sunt trista si nu stiu ce sa ii fac.

Si nu stiu cum sa il fac sa iasa din starea asta de total sictir. Am incercat in toate felurile. Aproape.

Si eu sunt o scorpie ca nu vreau sa il vad si el e insistent(era) ca vrea sa ma vada da' asta e bafta lui. Sunt Leoaica si s-a obisnuit si nu mai insista, chit ca de fiecare data ma uit cand ies de la ore, dupa el pe strada.

Si imi pare rau ca nu il vad. Si daca il avd nu stiu ce sa-i zic. Si nu e bine nici asa. Pentru ca daca il vad sunt cu toata gashca dupa mine si trebuie sa ma grabesc.

Si asta e rau.

Si imi pare rau. Si ma simt vinovata cand e suparat desi nu am facut nimic care sa il supere. Si daca se supara el stie ca nu imi cer iertare ci il las cateva zile pana isi revine. Si stiu ca ii trece de fiecare data pentru ca si eu sunt prietena lui mica si a dreaq. ^^

Smile Copilu'. Smile! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu