miercuri, 6 mai 2009

Fii tu!!!

Eu renunt. Nu ma mai cert cu nimeni pentru nimic. Faceti ce vreti. Eu imi traiesc viata fara sa va bag pe voi in seama.

Totu' e plin de ura si de egoism. Nu merita sa te invarti in juru' nimanui. Nu te mai chinui sa ii ajuti pe cei ce nu apreciaza. Cand tu ai nevoie nu te ajuta nimeni desi tu esti dispus sa multumesti.

Nu te mai chinui sa te faci placut pentru ceilalti. Fii tu! Nu are rost sa fii altcineva. Intr-o zi o sa uiti sa fii tu si o sa uiti ca ai incercat doar sa te adaptezi. Concluzie: M-am schimbat dupa/pentru voi doar ca mi-am pus memento pe telefon si in fiecare dimineata cand ma uit la ceas scrie acolo ,,Fii tu!".

Sa ma chinui sa va fac voua pe plac? Cred ca glumiti. O sa ma fac ca ploua. Care esti dispus sa ma suporti bine, care nu... si mai bine.

Incearca sa nu mai apreciezi minciuna. Am o postare undeva mai jos despre asta. Nu mai incerca sa vezi la fiecare partea buna. Uitate la ei asa cum sunt. Daca iti place ce vezi bine, daca nu... si mai bine.

Stai linistit ca nu ramai fara prieteni in modu' asta. Da' gandestete. Ai prieteni adevarati? Te ajuta cineva fara sa astepte rasplata? E cineva care nu a calcat stramb in fata ta niciodata?

Ma gandeam eu. Nu e. Deci daca stai bine sa te gandesti nici nu ai ce sa pierzi.

In colcuzie: Lasa gurile rele si ,,prietenii" in pace. Fii tu ca de aia te-o pus Dumnezeu pe Pamant. Sa fii tu nu o copie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu