vineri, 15 mai 2009

Putere?


Te invarti. Te invarti in jurul lumii fara un scop anume. Desi cerul e senin si soarele se joaca in parul tau negru tu plangi. Mergi pe strada cu sacoul desfacut si cu lacrimi pe obraz.
Nici nu observi oamenii din jurul tau. Nu ii observi nici pe ei. Ce sa mai vorbim de fericirea lor? De gesturile lor pline de viata? Tu esti adancit in gandurile tale. Acum esti un om ,,Gri". Esti un om care nu merita nimic. Intr-o zi ca asta NU AI VOIE sa fii trist.
Nici macar nu il poti observa pe omul care se apropie de tine. Nici macar nu esti in stare sa ii privesti ochii plini de ura si egoism.

-Facem un pact?
Vocea lui te face a te trezesti la realitate. Dureros.
-Poftim?ceri explicatii.
-Un pact. Eu stiu ce iti doresti. Te pot ajuta sa ai ceea ce vrei.
-De unde stii? Cum ma poti ajuta?
Tremuri din toate incheieturile. Iti e frica. Si totusi speranta e in tine. Asta e rau. Stii doar ca o sa trebuiasca sa faci ceva rau.
-Nu conteaza. Vrei sau nu? Daca nu pot sa mai gasesc pe altcineva.
Vocea asta. Vocea asta iti aduce aminte de cosmarurile tale. E aceeasi. Stai in continuare cu ochii plecati si te gandesti la toate cele. Vrei sa iti indeplinesti dorinta.
-La ce te referi cand zici ca stii ce imi doresc? Am multe dorinte.
-Dorinta ta cea mai arzatoare. Ceea ce nu poti avea fara putin ajutor. Putin ajutor pe care nu il poti avea decat de la mine. Vrei pu...
-Taci! Taci! Nu o spune cu voce tare.
-Vrei sa nu vrei? Mai am si treaba azi.
-Un pact? Insemna ca am si eu ceva de oferit. Nu am numai de castigat.
-Da. Ce iti ofer eu o sa folosesti in asa fel incat sa ma ajuti pe mine. Apoi nu imi pasa ce vrei sa faci.
-Amanunte imi dai?
Stii raspunsul. Nici macar nu mai speri la o afirmatie. Stii ca e riscant.
-Nu.
-DE UNDE STII CINE SUNT? DE UNDE STII CE VREAU? DE UNDE STII CA O SA ACCEPT? DE CE CREZI CA O SA AM INCREDERE IN TINE?
Boom. Ca un vulvan adormit si trezit la viata brusc.
-Vreai Puterea sau nu? O vrei? Vrei sa fii puternic? Vrei sa ai tot ce iti doresti? VREI SA MA AJUTI?
Ai inlemnit. Desi e calm vocea lui are un impact PREA puternic pentru tine.
-Raspunde-mi.
-...Da!

Concluzie: Ti-ai sapat singur groapa.
Vreau sa vad daca iti pare cunoascuta chestia asta. M-am inspirat din ce ai scris tu. Odata. Mai demult. Putin prelucrat. Putin mai Eu. :)

1 comentarii:

Unknown spunea...

ehhhh... ce bine ar fi daca puterea nu near ocoli... daca ar insista sa ne ajute si nu ar pleca la altcineva dupa ce o refuzam categoric... sa aibe mai multa rabdar esi sa ne ajute....

Trimiteți un comentariu