duminică, 14 februarie 2010

HAPPY VALENTINE'S DAY!


Ba sa mor eu de va inteleg.
Azi, pe buzele unora stau cuvinte ca ,,Ma fut in el de Valentine's Day!". Stii. Si eu stau si ma gandesc... Nu poti sa te futi IN ziua de azi. Dar poti sa o faci cu ocazia zilei de azi, sau cu ocazia zilei de anu' trecut.
Ma uit la voi, ipocriti imbracati in haine roz, cu viata roz si creier roz care, pe 14 februarie, va transformati in oamenii aia GRI! ,,Ce nu pot sa imi arat dragostea in fiecare zi?!" BA DA! Te rugam frumos. Poti sa o faci de mai multe ori pe zi chiar, asa ca nu trebuie sa iti ocolesti partenerul de Valentine's Day ,,pentru ca nu am avut bani de cadou", sau pentru ca TU PUR SI SIMPLU URASTI ZIUA ASTA.
Oki. Si aici intervin eu care, enervata si calcata pe coada de ipocrizia ta, iti dau cu ceva in cap. Pentru ca unii sunteti niste ipocriti [am folosit cuvantul asta de nu stiu cate ori in ultimele 30 de secunde], niste netoti, niste oameni fara suflet. Nu poti sa te integrezi si sa taci?!
Ce te doare pe tine de fapt?! Ca anul trecut umblai dupa cadouri pentru iubita si anul asta umbli dupa cadou pentru TINE!? Ma simt super tampit si imi e rusine de felul vostru de a fi! Nesuferitilor!
De parca nu puteti sa spuneti si voi cu zambetul pe buze, macar o data in viata ,,Happy Valentine's Day!".

Si cu ocazia acestui post o sa urez La multi ani! tuturor Valentinilor si Valentinelor pentru ca eu am mancat bomboanele voastre!

Si daca asta e intrebarea ta, raspunsul e ,,Da, Postarea asta e ROZ!"

7 comentarii:

icsul spunea...

DA, asa este !!
:) Happy Valentine's Day!
bleaaahhh, ce integrat ma simt!

naveen spunea...

hi how are u happy valentines day
how is your school life going on
home work finished

nakudo spunea...

eu sincera sa fiu uitandu-ma la imaginea cu iepurila...zic,,asta e dintre prietenii imaginari-fara casa foster"..sincer azi nu mi-am permis nici macar cadou pentru mine cu toate ca-mi place sa-mi daruiesc singura,stii de ce?primesc tot timpul ce vreau..pe de alta parte parca te oftici cand vezi atatea aripioare zburatacite de valentine...:)

BeBe^^ spunea...

Mda Icsule. :)) Doar ca e dragut sa te simti ,,integrat" :))

BeBe^^ spunea...

Nici eu nu mi;am pernmis cadou pentru mine anu' asta Nakudo. Dar ce conteaza? :)) Recuperam de Dragobete. :))

Ana Gabriela spunea...

:))

Ana Gabriela spunea...

no comm...

Trimiteți un comentariu