sâmbătă, 27 februarie 2010

Un Nimic mai... altfel


Ma invart printre culori, zgomote, miscari. Ma invart si nu inteleg ce dracu' fac eu aici. De ce sunt aici, in lumea asta colorata?!
Apoi realizez.
Realizez ca ma pierd in propriile mele ganduri, in propriile mele sperante. Privesc in mine [altfel spus INTROSPECTIE] si realizez ca inima mea simte, creierul meu ordona, si corpul actioneaza. Asa ca, intre cele 3, nu exista nici cea mai mica legatura.
Hi.
Nu realizez ce e lumina aia mica si roz de departe care ma atrage si ma respinge in acelasi timp. E ca si cum vreau acel ceva, dar nu il pot avea.
Si ce daca? Daca eu nu pot avea acea lumina roz, o sa mi-o fac singura pe a mea. Mie nici macar nu imi place rozul. Asa ca ma pun si iau cate un pic din fiecare culoare, le amestec si pana la urma VOILA! a iesit... nimic.
Dar nimicul meu e mai frumos decat acel nimic roz, indepartat, mic si... roz din nou.

12 comentarii:

Omul de nicaieri spunea...

Iti zic eu ce e lumina aia mica roz care te atrage si te respinge...











Flacara violet =))

BeBe^^ spunea...

Numai flacara violet iti dau eu tie. >:):))

coolboy spunea...

hi andrea

how are u

today we celebrate a festival calls Holi
do u know how we celebrate we will throw colors on others wanna see the image have a look

http://www.chillnite.com/wp-content/uploads/2009/03/holi_credit.jpg

BeBe^^ spunea...

Waw. Naveen this is soo Cool! I LOVE COLOURS!
It seems very funny.
We celebrate today the first day of Spring. This day is... different. Girls receiving little things with red and white, tiny thread. It's kind of funny. :))

Ana Gabriela spunea...

flacara violet:)) imi trezeste amintiri placute..o sa povestesc odata pe blog de ce:))...

sunt vie, tuuuuu!!!! dar era sa mor...daca citesti ultimul post afli de ce...

imi place imaginea...haos...asta e si-n mintea mea:))

Ana Gabriela spunea...

baaa...am facut recuperari la niste postari:D ca tare multa munca ai depus aici:D am transpirat de atat citit:))

BeBe^^ spunea...

Am vazut ca ai recuperat! Dar nu asta e prioritatea ta! Tu trebuie sa te faci bine si asta cat mai repede. Nu te mai obosi.
Eu astept postari noi, ganduri si vesti de la tine. :)

killer spunea...

viata este roz:)))

Christie spunea...

Unde pisi? Titlul trebuia sa fie.
Un nimic... care trebuia sa fie roz. :))
Imi place ce ai scris tu aici.

BeBe^^ spunea...

Killer viata ta e roz. A mea e... altfel. Sau poate VERDE! ^^

BeBe^^ spunea...

De fapt scuze. M'am uitat acum pe unul din blogurile tale. Si scrie acolo ca viata ta e albastra. ;)) Nu roz ^^

Omul de nicaieri spunea...

titlul trebuia sa fie flacara violet maa:))


ai puteri paranormale, telekinetice etc. etc etc.


Tineti telefonul pe normal, ca te suna Diaconescu in curand

Trimiteți un comentariu