duminică, 7 februarie 2010

Leapsa de la Christie

Da. Deci trebuie sa vorbesc despre rutina la care sunt supusa. Let's see!

In zilele de vacanta:

  • Pe la 9-11 se da trezirea adica o raza handicapata de soare imi intra in ochi, suna bunicamea, vine vecina sau ceva de genu'.
  • Imi fac toaleta, adica imi schimb tricoul si imi pun unul mai comod decat cel in care am dormit, ma spal pe moaca, ies pe balcon sa vad ce face piata de jos. Astea pana la ora 12.
  • Deschid calculatorul si il las sa bazaie pana cand imi dau seama ca trebuie sa bag si o parola, sa activez netu' in timp ce rontai o ciocolata.
  • Fug in sufragerie si ma bag la un AXN sau AXN Crime, MTV sau Hallmark pana cand incep sa aud BUZZ!-urile disperate din dormitor.
  • Cu o sticla de suc imi verific joculetele, blog-ul, blogurile altora si Mail-urile.
  • Pe la 14-15 incep sa ma lametez la Sabina ca ma doare spatele, inca imi e somn, n'am chef de teme, vreau sa citesc etc. si hotaram cand sa iesim afara.
  • Apoi ma duc din nou la TV si ma benoclez in ecranu' ala cu o alta ciocolata in mana.
  • In jur de 16-17 iesim afara, urcam in autobuz si ne mai oprim doar in Panze sau in Kalos.
  • Pe la 8 ajung acasa, deschid mess-ul. Ma cramponez ca mi-au inghetat toate alea, ma schimb, o aud pe maicamea cum tipa. Ascult muzica si incep sa citesc sau sa stau de vorba cu Stefania pe mess.
  • Din cand in cand ma mai duc si pe la teatru.
  • Pe la 1-2 se da stingerea.

In timpu' scolii:
  • Ma trezesc la 7 si ma imbrac, ma spal si imi fac ghiozdanu' pana la si 10.
  • Daca am ceva care sa ma atraga in frigider manac ceva ceva. Daca nu ascult o merodie doua trei pana la si 25 cand trebuie sa plec.
  • La si 35 ajung la Catedrala, si astept pana la si 38 fetele. [Ora de intalnire e si 35 bineinteles].
  • Am uitat sa mentionez ca pe drum trebuie sa trec si pe langa ,,Baiatu' verde" sau Prietenul lui. Asta e regula de luni pana joi ca vineri am ore de la 9.
  • Ajungem la scoala pe la fara 15 si incepem sa ne copiem tema la Chimie sau ceva de genu'.
  • Pe la 2 scap de la ore, la 2 juma-3 fara 15 ajung acasa si incep sa injur ca iar nu merge netu' sau ca a ajuns maicamea mai devreme acasa.
  • Frec menta pana la 5-6 cand ajunge maicamea acasa si incepe sa zbiere la mine ,,Iar nu ti-ai facut nici o tema! Iar am stat 12 ore la serviciu!" De parca ar fi fost vina mea ca autobuzu' ei se misca prea incet sau ca m'a frecat o lene incredibila.
  • Ma apuc de teme pe la 5-6 deci, le termin pe la 7-8 depinde si numar zilele pana cand o sa apara una din revistele pe care vreau sa mi le iau, sau imi numar banii si calculez cam cat imi trebuie sa imi cumpar iarasi o carte buna.
  • La 10-10 juma ma bag in pat si citesc pana la vreo 11. Si Ma culc. Ca sa pot sa ma trezesc a doua zi.
Asta e tot. Astea sunt doua dintre zilele mele ,,palpitante si pline de adrenalina".

3 comentarii:

Christie spunea...

Tare ^^ :)

icsul spunea...

am inceput sa citesc si chici ce am realizat: ca locuin in acelas oras!
si eu pana sa inceapa vremea asta imputita frecventam aceleasi baruri, acum in weekend prin apartamente pe la dif persoane (poate si din lipsa banilor) iar in timpul saptamanii o ard pe la colt cu un vinisor!
P.S: cand nu sunt pe net sau la colt sunt pe AXN! :)

BeBe^^ spunea...

:))OK. anunta'ma cand ai de gand sa imi zici cine esti? ;;):)) 'ai facut curioasa. :))

Trimiteți un comentariu