vineri, 12 februarie 2010

La ce te gandesti?

Azi sunt bine dispusa. Azi ma leg de voi, de noi, oameni normali, banali.
Stii. E faza aia cand o persoana ia o moaca inteleapta, isi mangaie barba si se uita in gol. Si tu, om curios, il intrebi ,,La ce te gandesti?" Si raspunsu' vine parca de undeva de departe ,,Am un gand in cap". Si stai ca trasnit si te utii la el. Si incepi sa tipi in gand ,,Pe bune?! Chiar nu mai asteptam ca, atunci cand nu ma mai asculti si privesti PRIN mine sa te gandesti la ceva. " Si cum naiba poti sa ai UN GAND? Cine zice ca ce gandesti tu e UN GAND?! D e unde stii ca un gand nu e doar o litera, un cuvant?! De ce un gand trebuie sa fie MAI MULTE cuvinte, litere, propozitii. As zice sunete dar e cam impropriu. Ca nu gandesti cu voce tare decat cand e momentul nepotrivit. [:))]
E curioasa treaba asta cu ,,un gand". Adica ,,Ba boule tu nu vezi ca ma uit prin tine pentru ca am UN GAND in cap si astept sa devii curios si sa ma intrebi la ce ma gandesc ca sa iti zic ca de fapt eu nici macar nu vreau sa iti zic la ce ma gandesc?". Stiu ca nu intelegi acum, dar o sa vina momentul in care o sa intelegi, o sa vezi cum e, o sa iti simti inima batand mai tare.
Bai tata... E groasa.

Uitate si la tipu' asta. Macar pana la faza cu ,,Deci.".
Deci mi se pare absolut geniala. [:))]
Habar n'am ce zic da am o concluzie.
Mai bine sa nu mai am eu nici o concluzie. [:))]
Va las sa il vizioneti pe tipu' asta. Urmand apoi, mai incolo, altadata, sa va dau si cate ceva de la Deko. ^^
See Ya!

1 comentarii:

nakudo spunea...

azi esti generoasa...:))

Trimiteți un comentariu