marți, 9 februarie 2010

Sentimente proaste, psihic distrus


Totul e asa de ciudat. Parca nici timpul nu mai e timp, nici aerul parca nu mai e respirabil, nici gandurile nu mai au sens, nici energia nu mai e energie.
Niciodata nu au trecuta 6 ore de scoala ca saptamana asta... si suntem abia la inceput. Radem noi si ne distram in legea noastra da' parca nu e destul. Parca lipseste ceva.
Iar aerul? Aerul mi se pare scarbos, murdar si rece. Am impresia ca imi ingheata plamanii la fiecare respiratie. Asta imi distrage atentia si nici macar nu pot sa mai gandesc normal [de fapt asta vreau sa cred].
Mi-am muscat buzele pana la sange, si ma lasasem de obiceiul asta prost.
Gheata de pe jos ma distruge psihic. Ma sperie. Nici macar nu ma pot uita la ea.

Si fraza aia cu ,,Esti Paranoica!" imi suna in cap la infinit si vreau sa scap de ea. Ma refugiez in graba in carti a caror actiune e... suportabila.
Simt o nevoie nebuna sa fug, sa ma refugiez, sa scap de lume. Sa raman doar cu 2-3 persoane care ma asculta indiferent de ocazie, care ma inteleg si care chiar au incredere in mine.
Ma sperie orice cuvant aspru si orice gluma proasta.
Si fulgii astia de zapada... parca sunt neterimanti. Inainte 3 fulgi de zapada aduceau sute de copii nebuni afara. Acum toti preferam sa stam la caldura.
Nu'mi inteleg starea, nu'mi inteleg comportamentul, nu inteleg nimic.
Am acea senzatie tampita pe care o are oricine priveste de din'afara, fara sa stie ce gandeste de fapt persoana din fata lui. Adica eu ma simt scoasa din mine si lipita de crestetul capului de unde pot sa vad totul mai putin expresia fetei... expresia fetei mele.
E ceva atat de ciudat cu mine... Si vreau sa-mi treaca repede.

3 comentarii:

naveen spunea...

hi
how are you
your blog is very nice
i would like to promote your blog
if u are agree reply me

nakudo spunea...

poate te cred paranoica dar iti zic si tie ca lui madalin..nu avea pretentia ca oamenii normali si redusi sa inteleaga capacitatea ta de gandire,simtire si evolutie..si eu simt de multe ori ca tine si am tendinte emo..dar nu uita ca nu trebuie sa te raportezi la majoritate,raportarea se face cel mult la divinitate..inrest fii tu cea inteleapta si tare pe pozitie..toleranta si zbor,vin la braila si bataia ta e televizata..pui de geniu...esti oricat nu crezi...eu discut cu adulti care nu au nici un sfert din capacitatile tale sincer...iti dau un sut in cur de nu te vezi..suica,dilica..pup..

BeBe^^ spunea...

Bine. M'ai speriat. :)) Da' tu vino la br ca restu nu mai conteaza. dupa aia ca sa ma bati trebe sa ma prinzi. :)) Si la apriu ca ai fugarit adulti care nu au nici macar un sfert din viteza mea. :)) Si daca te intrebi daca ma laud.... raspunsul e DA!

Trimiteți un comentariu