vineri, 18 septembrie 2009

Leapsa


Am preluat si eu o Leapsa de la Lavy si o pasez... cui o vrea.^^

1. Ce speli prima dată la duş?
Mainile

2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Verde.

3. Îţi place cafeaua?
Cum sa nu? o.O

19. Sunt părinţii tai stricţi?
Cand ii apuca nebuneala.
5. Cum te simţi acum?
Nu stiu. Cred ca trebuie sa ma gandesc la asta.

6. Care e ultima litera din numele persoanei de care esti îndragostita?
Secret.

7. Care e ultimul vis pe care l'ai avut?
Nu a fost un vis. A fost un cosmar. Si asta a fost la Craciun.

8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Nu.

9. De ce ai o poftă puternică acum?
Tort. [Ca la mama acasa]

10. La ce te gândesti când auzi cuvântul "varză"?
La ce am mancat ca inecata la pranz desi nu imi place?

11. Ai numărat vreodată până la 1000?
Trebuie sa fiu FOARTE plictisita ca sa fac asta.

12. Muşti sau lingi îngheţata?
Amandoua.

13. Foloseşti emoticoane?
Cand ma simt bine.

14. Câte dormitoare are casa ta?
Se pune si baia? [:))]

15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Nu.

16. Îti place brânza?
Uneori.

17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedată?
Am uitat.

18. Câte ţări ai vizitat?
Una.

20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Nu stiu. 21. Ai lua masa cu George W. Bush?
Si mie ce'mi iese? [:))]

22. E ceva strălucitor în camera ta?
Becu' de la veioza.

23. Închiriezi filme?
Nu. Prefer sa le descarc de pe net.

24. Unde vei merge sâmbată seara?
Probabil pe Faleza.

25. Ouă albe sau maro?
Nu inteleg intrebarea. [:))]

26. Îţi place muzica?
La fel de mult ca si cafeaua.^^

27. Ai mers cu trenul?
Nu.

28. Ce zi a săptămânii e?
Acum? Vineri. Cand o sa postez asta probabil o sa fie marti-miercuri.

29. Ce ai mâncat la prânz?
Varza?!

30. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Iese cu mine pe Faleza si face proiectu' la Romana. Cred...

31. Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nope.

32. Ce crezi despre Yankees?
WTF?!

33. Ai părul ondulat?
Uneori chiar cret.

34.Când ai plâns ultima dată?
Secret.

35. Ai intrat vreodată într'un zid?
Numai odata?

36. Anotimpul preferat?
Vara.

37. Adormi cu televizorul deschis?
Daca am ocazia da.

38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Aham.

39. Crezi că eşti batrână?
Nu.
40. Ţi'e frică de întuneric?
De la o vreme Da.

41. Îţi place viaţa ta momentan?
Nu stiu.

42. Baţi în lemn?
Uneori.

43. Ai o vedere bună?
Aham.
44. Poţi să faci hula hoop?
Cand eram mica asta era Hobby-ul meu. :) [Stii chestia cu invartitu' cercurilor]

45. Unde sunt părinţii tăi?
Pe capu' meu.

46. Ai fost vreodată sarutată în lift?
Nu.

47. Care e următorul CD pe care îl vei cumpăra?
Probabil un album de la Criss Blaziny.

48. Ai intrat într'o încăpere pe fereastră vreodată?
Da. La scoala cand eram intr-a 4-a cred.

49. Ce ai cumpărat ultima dată?
2 ziare si un sandwich.

50. Cât de des vorbeşti la telefon?
De obicei dupa ore si seara.

51. Eşti într'o relaţie complicată?
Nu. Avem o relatie foarte frumoasa. Suntem impreuna de 8 luni. Eu cu mine si ne intelegem perfect.

52. Ai pus piedică cuiva vreodată?
Si cata bataie mi'am luat pentru asta...

53. Foloseşti beţişoare chinezesti?
Daca o sa invat sa le folosesc o sa o fac si pe'asta.

54. Ierţi prea mult?
Da.

55. Deţii o armă?
De cele mai multe ori un stilou sau un pix. Deci Da.

56. Ai fost vreodată într'un castel?
In fiecare tabara.

57. Îţi place părul tău?
Daca nu ma tund saptamana asta nu.

58. Îţi place de tine?
Cu siguranta... Nu.

59. Eşti mai apropiat/ă de mami sau de tati?
In ultimu' timp de nici unu'.

60. Ţi'a plăcut leapşa asta ?!
La nebunie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu