sâmbătă, 5 septembrie 2009

Intotdeauna fericiti.

Pentru asta nu fac o postare. Pentru ca nu se merita. NU se merita sa imi pierd timpul insirand cuvinte pe monitor, cuvinte lipsite de sens, cuvinte care arata cat de tare am fost ranita.
Nu. De data asta o sa fac o postare Happy in care copiii se plimba cu rolele si nu isi baga mainile in ghips. Despre copii care nu isi baga picioarele in tot ceea ce ii inconjoara, copii care sigur se bucura daca le dai o bomboana colorata, copii care sigur o sa sara la gatul tau daca te alaturi jocurilor lor.
Uite.

Eram afara intr-o zi si ma plimbam linistita cu castile in urechi. Probabil ca erau aceleasi melodii pline de cuvinte vulgare, nu stiu. Dar sigur ceva ma facut sa ma intorc din drum si sa ma indrept cu toata viteza inapoi spre piata prin care am trecut.

Stiti peste cine am dat acolo? Peste un copil care a zambit la mine. Era o fetita cu codite impletite frumos. Avea fata murdara de praf si o fustita saracacioasa si un chip ca de papusa. M-am apropiat de ea si m-am lasat pe vine. S-a uitat la mine mirata si curioasa pana cand am intrebat-o cum o cheama.
Apoi zambetul i-a revenit pe fata si a zis doar atat.
-Maria.
Am ramas fermecata de ochisorii ei verzi zglobii si de zambetul care parea atat de fericit. Nu am spus nimic. Pur si simplu ma uitam la ea cum suradea.
Cand s-a plictisit a luat din nou fata aceea curioasa si serioasa.

-Pe tine cum te cheama?

Apoi a zambit iarasi.

Era un copil perfect.

-A. Da. Eu... Ei bine. Nu conteaza. Nu e important.

-Bine. Eu trebuie sa plec. Mi-a parut bine ca te-am cunoscut... A...

-Pa Maria. Sper sa ne mai vedem.

Si de atunci, dupa ce cateva minute am fost rasfatata de zambete peste zambete, nu am mai vazut-o desi mi-as fi dorit.
Inca ii vad ochii verzi incadrati de o fata rotunda si intotdeauna vesela.
Asa ar fi trebuit sa fie toti copiii. Intotdeauna fericiti.

2 comentarii:

Adrian spunea...

Foarte frumoasa postare, intradevar cei mici trebuie sa cunoasca doar si numai fericirea

Lola. spunea...

asa eram si eun cand eram mica.aproape.desi nu chiar totzi avem o copilarie fericita...dar...fetitza aia poate face multe persoane sa zambeasca...

Trimiteți un comentariu