marți, 27 octombrie 2009

?!


Stau si ma gandesc la... nu stiu sigur la ce. Dar totusi...
Inainte gaseam ceva spectaculos intr-o zi banala, ceva care sa imi dea un subiect pentru o postare... Acum in schimb nu prea mai gasesc nimic... Adica... sunt destul de multe chestii care ma marcheaza si as avea sa spun despre ele vrute si nevrute... dar... Nu stiu. In gand imi fac postarea pana la ultimul punct si ultima virgula, iar atunci cand vine vorba de scris pe bune... totul dispare.
Am zis ca e de vina tastatura si am incercat sa scriu pe foaie. Nu a avut nici un rost. Imi pierdeam si mai repede ideile. Asa ca am incercat sa schitez cate ceva pe telefon. La inceput a iesit ceva ceva dar si asta a disparut.
Cat de incantata eram inainte cand cineva facea un gest nefiresc sau arunca un lucru... Ideile veneau in torente si nu ma slabeau pana nu le puneam pe ,,hartie''. Dar acum...
Sincer... acum ma sperii de mine. Eram plina de viata si vioiaie.. acum trebuie sa ma fortez prea mult. Aproape ca as vrea sa renunt. Dar nu o fac. Nu stiu de ce dar nu imi sta in fire sa renunt, iar de data asta nu o sa fie o exceptie.
Ce Dumnezeu?! Trebuie sa-mi treaca... chestia asta de toamna, nu?!^^

2 comentarii:

nakudo spunea...

corect draga smile..eu inca sant la faza clasica hartia..cand sant prea agitata scriu direct..uneori sant prea prinsa sau am sentimentul inutilitatii si gandesc sau simt..nu astern nimic..ideile se pierd sau se fac uitate voit...ca si tine mi-am dorit sa empatez cu oameni care vad dincolo de aparente...o parte au trecut si pentru ei nu renunt...cu o parte blogul e singura posibilitate de comunicare...te imbratisez cu drag si o zi minunata sa ai..

Andrei Răduţu spunea...

Cam asa ceva...diferite chefuri si senzatii...se intampla:-j

Trimiteți un comentariu