sâmbătă, 31 octombrie 2009

Reteta pentru o zi ,,perfecta''


Asa ma scoate lumea din sarite uneori... Imi vine sa arunc cu ce apuc!
Cam asta e reteta pentru o zi perfecta: zumzete si barfe la toate colturile + tipatele parintilor tai pe care le auzi cum intri pe usa + o cearta zdravana cu un prieten bun (sau in cazul meu cu mai multi) + o replica de tot cacatul de la un prieten cu care inca nu te-ai certat. La toate astea se adauga si putin sarcasm din partea celor pe care ii consideri apti sa te asculte. Se pun toate in 24 de ore si gata. Trebuie doar sa astepti.

Asa arata o zi normala pentru mine... a devenit rutina in ultima saptamana. Nu numai ca m-am certat cu prieteni foarte buni si cu ai mei. Asta nu e nimic. Sa vezi cum e sa iti sara in cap si o amintire de care iti e efectiv dor.
Si toate astea doar pentru ca asa trebuie sa arate un an normal de'al meu. Incepe cu o luna proasta si se termina cu... o alta luna proasta. De pe urma carora iti revii... sau nu.
Dar nu'i nimic! Oricum de la viata nu poti cere minuni... ci doar putina magie.

4 comentarii:

Andrei Răduţu spunea...

Nu stiu ce-as putea spune ca sa pot sa te mai fac sa uiti un pic de partile astea nashpa ale vietii care se intampla parca din ce in ce mai des, dar pot spune ca la un moment dat vor trece si razele soarelui iti vor incalzi si tie sufletul incercat de multe ori:)...o seara frumoasa:)

BeBe^^ spunea...

mersi. doar ca... pana la rpimavara mai e asa de mult... intotdeauna primavara ma simt bine. toamna si iarna sunt deseori melancolica si am impresia ca imi pica cerul in cap. doar mie. singurul moemnt din iarna in care ma simt bine e cand ninge. si la noi nu prea se intampla...

hajari/copilu spunea...

smile!bucura-te ca inca ii cine sa te certe!fi fericita!sunt atatea lucruri de care sa te bucuri:)

BeBe^^ spunea...

daca zici tu...^^

Trimiteți un comentariu