duminică, 1 noiembrie 2009

Doar putin exces de Zel!



IAAAAA! A mai trecut o luna de toamna! Inca una si se termina idiotenia asta! Dupa Noiembrie mai sunt inca 3 luni de iarna si... Boierie frate! O ardem din nou in hanorace si tricouri cu maneca scurta, in pantofi si in bocanci. O! Si lasam in cuier gecile groase si blanurile de animale inofensive [mama ce draci ma apuca cand ii vad pe astia pe strada cu geci de piele si din blana de elefant].
Mai tu realizezi ce spun eu aici? Urmeaza o avalansa de zamabete, rasete si cantece... peste 4 luni. Dar partea buna e ca la Braila iarna se termina mai repede si soarele topeste zapada care nu cade, inca din ianuarie-februarie. Dar frigul este facut sa reziste reziste reziste reziste. Si de asta imi cam bag eu unghia'n gat.
DAR! In alta oridine de idei, asta e prima postare pe luna Noiembrie si sper sa nu fie ultima! Nu o sa fie ultima.
Bine.
Acum ca m-am descarcat si nu mai sufar de exces de zel... o sa va las in pace.

4 comentarii:

nakudo spunea...

sa vina caldura si primavara

Ana Gabriela spunea...

abia astept vacanta...vreau o pauza!!!...

Ana Gabriela spunea...

ah da mersi ca te-ai gandit si la mine pt cenaclu:D

Ana Gabriela spunea...

PS: nu stiu daca stii :D dar eu am un program aglomerat odata cu inceperea scolii si apar mai rar pe blog...dar si cand apar fac ravagii si ma duc si la postarile anterioare (prietenii ma stiu:)) asa ca sa nu te mire daca mai ai comm si la alte postari...de mai demult:))

Trimiteți un comentariu