joi, 29 octombrie 2009

Pentru ca nu doar eu prefer Visele.


Ma inec in ganduri. In gandurile tale. Ele imi taie respiratia si ma sufoca. Nici nu cred ca iti dai seama ca eu sunt cam... in fiecare gand de-al tau. La inceput, la sfarsit sau pur si simplu peste tot.
Ah cum zambesti cand iti amintesti de zambetul si replicile mele taioase... Nici nu stii tu de cand stau eu in mintea ta. Aproape ca mi-am mutat domiciliul acolo. In corpul meu nu am mai fost de mult. Si tu zambesti, zambesti fara nici o problema, nu iti pasa de ei, de ei cei din jurul tau.
Zambesti incontinuu si te gandesti la mine, la sufletul tau de departe.
Sufletul tau a ramas singur si se impaca cu gandul asta. Dar incearca sa iti aline chinul gandindu-se la mine.
Te mangai cu vorbe si te alinti pe langa ganduri. Iti palce viata ta de acum... Viata ta ireala. Nu mai stii sa traiesti in realitate. Te-ai inecat in vise. Inca speri ca o sa fiu langa tine. Si speri azi, speri amine si speri degeaba. Pentru ca stii ca nu o sa fie asa. Stii dar nu vrei sa crezi. Refuzi sa crezi realitatea.

2 comentarii:

nakudo spunea...

bravos..fato..asa dominare ce pusca mea..striveste viermele sub calcai si ai grija sa nu murdaresti papucii:)

Blufix spunea...

Ai dreptate.Sincer,si eu prefer visele...deoarece cu ele pot realiza orice.Fara ele,as fi ca o... picatura de ploaie,pe langa multe altele,care nu inseamna nimic.

Trimiteți un comentariu