duminică, 4 octombrie 2009

Titlu. ^^ Cerul, luna. Lacrimi, Zambete.


Azi sunt certata cu cerul. Toata saptamana am fost certata cu cerul. Cerul plange de o saptamana. Si eu nu stiu unde ii sunt venele ca sa il fac fericit.
Vreau doar sa il fac sa zambeasca. Si nu reusesc. Am incercat in toate felurile posibile. Am sarit in balti, am ras, am tipat la el. L'am certat si am incercat sa il imit si sa fac pe bosumflata. Nu am reusit in nici un fel.
Stiu ca nu sunt normala, ca e toamna si ca e logic sa se intample asa. Si totusi nu concep. Vreau sa sa zambeasca si cerul cu mine. Si nu o face. Ma refuza brutal si ma face sa plang.

Dar plang rar, dimineata cand nici pasarile nu canta. Oricum nu canta pasarile nici la pranz dar asta e partea a doua.
Plang fara lacrimi, doar prin suspine. Si e asa de ciudat. Ma oboseste asta. Si totusi, dupa prima ora de la scoala zambesc. Eu zambesc si zambesc si zambesc si zambesc pana pic din picioare. Ajung acasa franta dupa 6 ore de scoala. Acum realizez de ce am nevoie de MULT mai mult somn in timpul scolii. Ma obosesc suspinele.
Si totusi, eu zambesc. Acum zambesc pentru ca luna imi mangaie incet fata. Luna intotdeauna e vesela. Si zambeste. Luna intotdeauna mi'a fost o prietena de incredere. Prietena mea de departe.

Cerul plange iar eu zambesc.

3 comentarii:

nakudo spunea...

ai un premiu la mine

hajari/copilu spunea...

iti zic eu!nu te straduiesti destul!
mai incearca, la mine chiar merge!

BeBe^^ spunea...

O sa mai incerc! o.O

Trimiteți un comentariu