joi, 19 august 2010

Ma simt prost ca sunt nervoasa.

Ma simt bolnava. De fapt nu bolnava. Ma simt bolnav de nervoasa, de impulsiva. 
Am o stare care ma scoate pe MINE din sarite, apoi pe voi, cei care stati pe langa mine... 
Si imi pare sincer rau doar ca simt ca nu ma pot controla. Daca nu ma baga nimeni in seama si daca nu imi acordati nici o sansa sa ma bag in discutiile voastre reusesc sa stau calma, sa tac si sa nu explodez. Asta doar pana cand am sansa sa ma rastesc la vreunul din voi. Asta ma sperie. 
Ma sperie ideea ca o sa va suparati pe mine din cauza unei stari pe care simt ca nu o pot controla. Ma gandesc sa ma inchid in casa pana imi revin dar asta nu cred ca ar fi o solutie nu? Probabil ca, stand singura intre 4 pereti pana seara, cand vin ai mei acasa, as turba de tot. 
Maine dimineata o sa ies la o serie de cumparaturi, asa, de genul ,,ce draguta e asta.Pacat ca nu o sa am nevoie de ea. Dar ce pret imens areeee... Nu-i nimic. O vreau". Asta probabil imiva face mai multi nervi sau ma va calma. Dar eu imi asum riscurile.
Mi-a palcut azi o faza de genul: ,,Andreea ce ai?" Sunt nervoasa. ,,De ce esti nervoasa?" Degeaba. Si tampesc: eu nu pot fi nervoasa degeba. 
Si eu mi-am simtit disperarea in glas. Sunt curioasa daca ceilalti au facut-o. 

3 comentarii:

reny spunea...

e cred cel mai aiurea sentiment cand ai nervi fara motiv, cand te disperi pe tine insati. si eu simt asa uneori(hal Domnului foarte rar) si in zile de genul ma inchid in casa cu un pix si o foaie si incerc sa ma descarc, poate sa plang o tura si imi trece...dar incerc sa-i ocolesc pe ceilalti ca stiu ca i-as putea jigni foarte rau.

Anonim spunea...

si eu am stari de-astea inexplicabile. eu atunci prefer singuratatea pt ca daca nu, nu prea reusesc sa ma abtin sa nu ma cert rau cu cineva.

BeBe^^ spunea...

Asta e un raspuns atat ptr Reny cat si ptr Delilah. Stari de genul ma apuca uneori afara, cand sunt cu toata lumea. Ce faci atunci? Eu ma chinui sa ma abtin si ii spun despre starea mea doar unei persoane din tot grupul. Celei in care am cea mai mare incredere. Si incet reusesc sa ma indepratez, iar persoana care imi e alaturi imi suporta injuraturile si jignirile fara sa schelacaie prea mult :D

Trimiteți un comentariu