marți, 28 aprilie 2009

E da! Foarte bine!


E da. Si ce crezi ca esti centrul universului? Chiar crezi? Nasol. Vorba profei de romana. Universul nu mai are centru. Nu mai existi. Gata. Te-am pierdut pe tine, mi-am recuperat un alt prieten. Nu ai dreptul sa te amesteci. Lasa'ma. nu mai face pe sfantul/sfanta ca nu iti sta bine. Moaca ta de copil bopac nu se asorteaza cu imbracamintea de copil sfant. In universul tau poate, poate esti un inger. La mine in univers esti... Pai... Stai sa ma gandesc. La mine in univers nu esti. Nu esti nimic. Nu existi. Nici acum, nici mai tarziu. Gata. Ai atins o coarda sensibila. P-L-E-A-C-A. Nici nu vreau sa te vad, sa te aud pe tine sau de tine. Stai la locul tau. Nu vreau sa iti aud numele in gura altcuiva sau numele meu in gura ta. Uita! A fost un vis! Un vis frumos. Ai dormit vreo cateva luni. Asta-i tot. Acum te-ai trezit si pana cand te culci o sa uiti si o sa te adancesti in alt vis. Alt vis. Nu e bine. O sa te adancesti intr-un vis. Eu am fost un cosmar. Tu a trebuit sa ma suporti. Trezestete. Nu exista. Visezi. Trage-ti o plama. Asa. Vezi? Visezi. Esti constient de asta atat timp cat citesti asta. Mai incearca. Visezi. Esti nebun. Ai inebunit. Visezi vise reale. Visezi realitatea! E groasa. Subtiazo. Scarbo! Esti un... Pai ti-am zis. Nu esti. De ce speri sa scriu pe undeva pe aici ca esti toata viata mea si jumatate dintr-a altcuiva? Termina cu prostiile. Cu visele. Trezestete. Deschide ochii aia tampiti si caprui. Casca ochii! Esti inutil cand visezi atat de mult si cand dormi tot timpul! Haide! Trezirea la viata. A venit primavara. Aproape ca a si trecut. Tu probabil o sa te trezesti odata cu macii rosii. Pacat ca aia rasar tarziu si tin putin. Asa si tu. Te trezesti greu, ramai putin timp treaz, apoi visezi din nou. Iesi!


Vezi? Nici macar nu sunt constienta ca sunt treaza. Incerc sa ma trezesc. Incerc sa nu ma mai mint. Incerc sa imi uit visele. Incerc sa nu imi mai vorbesc la persoana a 3-a. Incerc sa am o viata normala. Viata mea! Imi vreau veselia inapoi. Nu vreau sa fiu matura. Vreau sa fiu eu! Eu copil. Nu accept sa ma maturizez de acum. E prea devreme. Urasc primavara asta. Astept sa infloreasca macii. Poate o sa-mi fie mai bine atunci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu