marți, 14 aprilie 2009

Sfat? Poveste? Naiba stie.




Acum, ce pot sa mai spun? As veni cu o completare la postarea de mai jos. Nu cu o completare... cu un sfat. Un sfat, un indemn pe care il puteti lua in seama sau va puteti face ca ploua:


Nu uitati de lucrurile marunte din viata. Lucrurile care acum, desi invizibile, neimportante, peste cateva zile, saptamani, luni ani... vor deveni Povestea voastra. Uitate in jurul tau. Nu ai o viata chiar atat de banala. Trec pe langa tine, in fuga, Lucrurile Mici. Poate povestea ta din asta e compusa: din capitole scurte, relatari fara sens dar odata ajunsi la punctul culminant nu poti lasa povestea fara sa o termini. Gandestete ca, pentru mine, Tu esti un Lucru Mic, dar Important.


Din Tine imi este constituita Povestea. Eu sunt Personajul Pirncipal, Tu autorul. Poti face ce vrei cu mine... din mine. Eu nu comentez. Eu plang doar atunci cand tu te opresti din scris. Pe ascuns. Si totusi, cand te apuci din nou de scris, vezi urmele lacrimilor mele pe foi dar nu iti pasa... Tu faci ce vrei din mine.




Am deviat de la subiect. M-am lasat dusa de val. Sunt destul de aeriana in ultimul timp. Autorul meu a plecat.

2 comentarii:

Unknown spunea...

ai derivant intrun fel de la subiect, ajugand la o alta concluzie... in anumite principi de gandire din Alchimie intervine ideea caproblema se pune intre sinele nostru si univers... astfel fiecare om este personaje a dramei sau comediei noastre... iar oameni pot fi rai si ne trag fara sa vrem in povestile lor dejastruase, crude, fara mila... hai sa folosesc un explu dat de Paulo Coelho... mi se pare cal zicea in "La raul Piedra am sezut si am plas" un batran interzice intrarea unui cuplu intro biserica de tara pe motiv ca aceasta este inchisa, dar poarta si usa erau larg deschise... insa Paulo ne si clarifica situatia spunand ca mosul sictirit de nonotonia zilelor, ia facut complici la drama sa impiedicandui sasi indeplineasca o dorinta....

Ana spunea...

In lucruri simple ma regasesc
Si cand zambesc si cand traiesc
Doar o clipa imi e de ajuns sa visez...
Am gasit versurile astea pe net.Nu stiu daca au legatura neaparat cu postarea...dar eu cred ca se leaga:-?

Trimiteți un comentariu