luni, 6 aprilie 2009

Adevar


Iubesc Primavara. Da. Ma simt ciudat. Sunt plina de bale de caine si de injuraturile ,,prietenilor'' mei. Sunt aici... singura, parasita de toti cei pe care ii tineam pe partea ,,celor dragi''. Incet incet ii pierd pe toti.

Am eu ceva sau lumea din jurul meu e de vina?

Ce zici? Seman cu un copil emo? Nu sunt. Nu vreau sa fiu. Nici nu stiu ce insemana sa fii emo. Sunt trista o zi... poate doua, dar imi trece repede, uit si mai repede, iert imediat.

Sunt defecte nu? Pai da. Nu sunt perfecta.

Nici macar oglinda indoliata care imi invaluie chipul intr-un fum al trecutului nu ma face sa fiu mai putin ,,defecta''. Nici nu incerc.

Si ce daca sunt perversa?

Si ce daca nu sunt cea mai inalta fiinta pe care ai apucat sa o vezi?

Si ce daca citesc mult?

Nu ar trebui sa te deranjeze. Nu ai de ce sa comentezi. Oricum nu esti prietenul/a mea. Acum am aflat cat trebuie sa muncesti ca sa ajungi al sufletul cuiva, iar dupa nopti nedormite si griji facute in zadar sa te dea deoparte, acolo unde nici daca ai vrea nu ai putea ajunge.

Eu am renuntat la tine. Am renuntat la voi toti.

Am aflat ca desi e greu sa fii singur, e mai bine decat sa fii inconjurat de ,,prieteni'' falsi.

Sunt o mica criminala. Ma omor singura.

Iubesc lucrurile interzise.

Iubesc sa te calc pe nervi; si pe cap.

Iubesc sa petrec pana dimineata.

Iubesc senzatia aia cand, toata lumea e cu ochii pe tine dinc auza unei noi barfe.

Iubesc sa imi spui ,,tarfulita'' pentru ca poate asta sunt. Poate toate avem in sange un strop cat de mic dintr-o femeie. o femeie desfranata.

Iubesc sa te faci ca nu ma cunosti. Imi oferi timpul de care am nevoie pentru a ma gandi cum sa te salut; daca te salut.

Iubesc natura si catelusa din coltul strazii care ma umple de bale de fiecare data. Pe ea o iubesc cel mai mult. Ea nu ma va trada niciodata.


Acum vreau sa vezi ce am gasit pe net. E frumos. E adevarat. Si e scris de Mircea Cartarescu.

Cand ai nevoie de dragoste, nu ti se da.

Cand trebuie sa iubesti, nu esti iubit.

Cand esti singur nu poti scapa de singuratate.

Cand vrei sa strangi in brate nu ai pe cine.

Cand vrei s adai un telefon, toti sunt plecati.

Cand esti la pamant cine se intereseaza de tine?

Cui ii pasa?

Cui o sa-i pese vreodata?

Dar nu sper nimic.

Nu primesti dragoste cand ai nevoie de dragoste.

Cand trebuie sa iubesti nu esti iubit.

Cand esti la pamant, nici o femeie nu te cunoaste.


Imi place stilul lui Cartarescu.

Ma gandeam... De ce nu iti convine ca pun multe intrebari?

Pentru ca probabil nu le poti raspunde la ele nu?

Sau poate poti dar ,,nu vrei sa o faci ca sa vezi de ce sunt eu in stare''.

Citesc mult. Ascult putin.

Iubesc. Urasc. Sunt OM.

1 comentarii:

Ana spunea...

ok...mie imi pasa...si...ti-am zis...e mai bine sa iti dai seama cui ii pasa cu adevarat de tine :)

Trimiteți un comentariu